Kao što se predviđalo, statistike ukazuju na poboljšanje situacije s blagim padom isporuke od 5% u odnosu na prethodnu godinu, što je dovelo do ukupno 64,3 miliona isporučenih uređaja u periodu od aprila do juna.
Tokom ovog tromjesečja, kompanije Apple i Vivo su zamijenile svoje pozicije u odnosu na prvi kvartal, pa je Vivo preuzeo vodeću poziciju, dok je Apple pao na treće mjesto.
Izlazak Vivo X Flip modela sa sklopivim dizajnom i Vivo X Fold 2 uređaja u stilu knjige, u početkom tromjesečja, donio je koristi kompaniji Vivo. Tokom ova tri mjeseca, na kontinentalnom tržištu Kine, isporučeno je 11,4 miliona primjeraka pomenutih modela, čime se Vivo poravnao sa Oppo brendom. Oba ova brenda, koji pripadaju BBK Electronics grupi, zajedno su zauzela po 18% tržišnog učešća tokom ovog kvartala. Kada je u pitanju Vivo, bilježi se pad isporuke od 14% tokom drugog tromjesečja, dok su Oppo isporuke pale za samo 4% u poređenju s prethodnom godinom.
U drugom tromjesečju, Apple je pao s prvog mjesta na treće, iako su njihove isporuke pametnih telefona porasle za 5% na 10,4 miliona uređaja. S udjelom od 16% na tržištu pametnih telefona u kontinentalnoj Kini, Apple je i dalje blizu kompanija Vivo i Oppo. Interesantno je da je Apple jedina kompanija među prvih pet koja je ostvarila godišnji rast isporuke u ovom kvartalu.