“Putujete na vlastitu odgovornost u dužini ceste od 15 kilometara” napisano je na tabli koja je postavljena na magistralnoj cesti Bihać – Bosanska Krupa, a koja slovi za jednu od najopasnijih, piše faktor.ba.
Nalazi se u kanjonu rijeke Une, česti su odroni, uzak put, a kojom građani Unsko-sanskog kantona moraju voziti.
Alternativa ovoj cesti postoji, ali je problem što se ta alternativa gradi 40 godina!
Građani Unsko-sanskog kantona, privrednici neprestano ukazuju na loše ceste unutar ovog kantona, ali i lošu povezanost sa ostatkom zemlje. Krediti su unazad nekoliko godina podignuti da bi se gradile ceste u Unsko-sanskom kantonu, kažu naši sagovornici, ali je problem što nije usvojen prostorni plan bez kojeg nema realizacije projekata.
Prostorni plan, šta je sa usvajanjem?
– S obzirom na to da je Vlada Unsko-sanskog kantona nedavno imenovana, mi smo se dogovorili da ćemo u prvoj fazi evidentirati i identificirati prostorno-plansku dokumentaciju koju imamo na raspolaganju i uočiti šta su to opterećenja usvajanja prostornog plana i šta je to što još treba osigurati da ovaj proces implementacije projekata krene dalje – rekao je za Faktor Jasmin Musić, predsjedavajući Skupštine Unsko-sanskog kantona.
Osvrnuo se na cestu Bihać – Bosanska Krupa.
– Mi imamo alternativu magistralnog puta Bihać – Bosanska Krupa, ali koji je u izgradnji već 40 godina nažalost. Taj problem nije riješen pa nam je u fokusu i paralelno s tim brza cesta Bihać – Cazin – Velika Kladuša koja bi trebalo da spoji taj konglomerat većih sredina u Bosanskoj krajini.
Ja mislim da ćemo se tome vrlo intenzivno posvetiti u narednom periodu i da ćemo dati odgovor na ta pitanja. Skupština će svakako biti na dispoziciji svima koji imaju neku nadležnost i biti na raspolaganju da da svoj doprinos rješavanju ove problematike, kako usvajanja prostornog plana tako i svih drugih stvari – rekao nam je Musić.
Govorio je i o saobraćajnicama koje spajaju USK sa ostatkom zemlje.
“Presvuče se 200-300 metara asfaltom”
– Spajanje kantona sa drugim dijelovima BiH je drugi dio pitanja koji se tiče federalnih cesta i jedan dio cesta je počeo sa izgradnjom Lašva – Nević polje. To je ono što nas raduje i motivira da rješavamo i ove probleme unutar USK – govori nam Musić.