Generalna direktorica FK Sarajevo predstavila dva krucijalna strateška cilja za razvoj kluba: Tu vidimo veliki potencijal

5 min. čitanja

Alimanović se na početku konferencije osvrnula na izjavu koju je dala nakon imenovanja na mjesto generalne direktorice, najavivši da će FK Sarajevo za dvije godine biti najbolji klub na Balkanu.

“U suštini ja kad sam imenovana direktoricom kluba izašao je jedan onako pompezan naslov ‘da ćemo za dvije godine biti najbolji klub na Balkanu‘ i to novinari uvijek izvuku iz konteksta. Kada sam to rekla mislila sam na to da ćemo biti model kako treba voditi neki sportski kolektiv, uključujući i fudbalski klub. Kada su trenutni investitori preuzeli FK Sarajevo klub je bio u jako lošoj financijskoj situaciji i mogu reći sada da nakon godinu dana nakon preuzimanja kluba od strane gospodina Mirvića i gospodina Tana, klub nije nikada bio u boljoj financijskoj poziciji. Ta pozicija nije došla samo zbog investiranja, već i zbog toga što smo proveli značajne aktivnosti na povećanju prihoda i smanjenju troškova. Dakle, s poslovne strane smo zaista napravili značajne pomake”, istakla je Alimanović, a onda objasnila korake koji su poduzeti po tom pitanju.

“Prvo što smo uradili je da smo restruktuirali organizaciju. Dakle, uposlenici koji su zadovoljili kriterije su ostali i oni sad imaju fiksni dio plate i dio plate koji se veže za njihove konkretne ciljeve kao stimulativni dio. Dalje smo išli u analizu svakog pojedinačnog troška i smanjili sve one koji nisu donosili neku dodatnu vrijednost. Uveli smo i centralnu nabavu što znači da se sa svim dobavljačima pregovara centralno. To nije bila praksa u klubu, tako da smo sve moderne načine upravljanja bilo kojim biznisom aplicirali na sam klub. Ono što me jako raduje jeste da broj sponzora raste iz dana u dan i nadam se da ćemo uskoro moći organizovati još jednu pressicu povodom dolaska novog sponzora, ali smo otvorili vrata i malim sponzorima, Akademiji, onima koji vide vrijednost u Sarajevu ali nisu velike kompanije, koje mogu dati značajan novac kroz različite aktivacije koje radimo putem naše aplikacije društvenih mreža”, istakla je generalna direktorica FK Sarajevo.

Ona je dodala da su Fan Shop i Akademija strateški ciljevi kluba.

“Fan shop nam je jedan od prioriteta i on ostvaruje rekordne prihode, dakle ova godina nam je rekordna i skoro su duplo veći prihodi u odnosu na prošlu godinu. Tu vidimo ogroman potencijal i vidimo ogroman potencijal i u tome što klub nosi ime našeg grada i sigurno se može vezati za bilo kakve turiste koji dolaze u Sarajevo ili one ljude koji žive u dijaspori, a koji su na neki način emotivno vezani za grad ili klub. U narednom periodu otvorit ćemo dvije nove atraktivne lokacije za Fan shop u Sarajevu i fokusirat ćemo se i na razvoj online retaila kroz tržišta Evropske unije, a pogotovo onih država u kojima je naša dijaspora jaka. Uspjeli smo i digitalizovati poslovanje, tako da nema više ništa ručno u klubu, što bi se reklo, i postoji kontrola od strane menadženta i samih investitora na sve ono što se troši. S druge strane, investitor je bio tako orijentiran i nije htio da uštede i dodatne prihode uzima sebi, nego smo odlučili sve to investirati u našu Akademiju. Akademija je strateški prioritet kluba i sigurno će ostati tako i u narednim godinama. Sva ta sredstva smo investirali u razvoj Akademije i značajno smo poboljšali uslove akademcima, od trenažnog procesa, opreme, hrane, kuće u kojoj borave. To je na nivou uslova koje ima bilo kakav evropski klub. Razvoj Akademije i budući transferi tih mladih igrača su jedan od najznačajnijih kanala prihoda koji trebaju doći u klub. Dosta je projekata ispred nas u narednom periodu, i dalje stojim kod one rečenice da ćemo za dvije godine biti najbolji, ali što se tiče prakse upravljanja bilo kakvim sportskim kolektivom”, istakla je Alimanović.

 

 

Podijeli ovaj članak