Proizvođač iz Russelsheima obilježava pet decenija od lansiranja legendarnog klasika. Riječ je o Kadettu C, modelu koji se proslavio i na cesti i u autosportu.
U augustu 1973. godine, dakle prije 50 godina, Opel je cijelom svijetu predstavio model Kadett C. Treća generacija slavnog modela bila je dostupna u nekoliko karoserijskih izvedbi, uključujući limuzinu, karavan i coupe. Opel Kadett C proizvodio se u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Aziji, Australiji, Sjevernoj i Južnoj Americi.
U svojoj zemlji, Kadett C je u početku bio dostupan s 1,2-litrenim motorom u verzijama od 52 i 60 konjskih snaga. Zatim je uslijedio 1.0-litreni motor sa 40 KS, a kasnije je lansiran i model Kadett GT/E sa 1.9-litrenim motorom od 105 KS, koji je Kadett od 900 kg mogao potjerati do 184 km/h. Pogon je bio izveden za zadnje točkove.
Kadett C bio je prvi model u svojoj generaciji koji je imao sigurnosne pojaseve u 3 tačke na prednjim sjedištima. Najveća novost bio je, naravno, prednji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i spiralnim oprugama. Također, sve verzije standardno su imale balans-štangu, odnosno poprečni stabilizator koji je smanjivao naginjanje karoserije.
Opel Kadett C također je ušao u historiju motosporta. Počevši od 1976. godine, Kadett GT/E vozila su poznata imena kao što su Walther Rohrl i Rauno Aaltonen, koji su se takmičili u verziji od 225 KS na reliju Monte Carlo i Rallye Portugal. Rohrl i Jochen Berger osvojili 4. mjesto u Monte Carlu, a Opel 2. mjesto u poretku proizvođača.
Također 1976. Opel je ponudio atraktivnu verziju Kadett Aero. Zanimljivi targa kabriolet s pokretnim krovom iz dva dijela nosio je potpis njemačkog proizvođača karoserija Baur.
Kadett C se proizvodio između 1973. i 1979. godine, a sa proizvodnih traka sišlo je 1,7 miliona primjeraka. Kadett je ujedno prethodnik modela Astra. Nakon modela Kadett E Opel je počeo proizvoditi model Astra F 1991. godine.