Narodno pozorište Sarajevo, MESS Scene, Srpsko narodno pozorište Novi Sad i Gradsko dramsko kazalište Gavella iz Zagreba zajednički su predstavili predstavu “Što na podu spavaš” na ovogodišnjem 68. Sterijinom pozorju u Novom Sadu. Predstava je nastala prema romanu Darka Cvijetića, a za režiju i dramatizaciju zaslužan je Kokan Mladenović.
Ova izvanredna predstava privukla je pažnju stručnog žirija, koji je odlučio da joj dodijeli tri Sterijine nagrade. Saši Krmpotiću, glumcu koji je briljirao na sceni, dodijeljena je nagrada za glumačko ostvarenje. Amila Terzimehić, glumica koja je svojim scenskim pokretom oduševila publiku, nagrađena je za najbolji scenski pokret. Također, nagrada za dramatizaciju pripala je Kokanu Mladenoviću, Mini Petrić, Darki Cvijetiću, Dubravku Mihanoviću i ansamblu predstave.
Ovogodišnje Sterijino pozorje, koje se održalo pod sloganom “Čovečnost – usponi i sunovrati”, trajalo je od 26. maja do 3. juna u Novom Sadu. Festival je okupio brojne izvođače, pozorišne trupe i umjetnike iz regiona, pružajući publici priliku da uživa u bogatom i raznolikom pozorišnom programu.
Predstava “Što na podu spavaš” je rezultat uspješne koprodukcije četiri poznate pozorišne institucije. Narodno pozorište Sarajevo, MESS Scene, Srpsko narodno pozorište Novi Sad i Gradsko dramsko kazalište Gavella iz Zagreba udružili su snage kako bi publici predstavili ovaj izuzetan komad. Sa sjajnom dramatizacijom, režijom i glumačkim izvedbama, predstava je osvojila srca publike i stručnjaka.
“Što na podu spavaš” se bavi važnim pitanjima i temama, istražujući čovječnost kroz uspone i sunovrate života. Predstava je uspjela da dočara kompleksnost ljudskih emocija i odnosa, prikazujući ih na snažan i emotivan način. Uz izvanrednu glumu i sjajnu scenografiju, predstava je ostavila dubok utisak na publiku.
Nagrade koje su dodijeljene predstavi “Što na podu spavaš” na 68. Sterijinom pozorju svedoče okvalitetu i umjetničkoj vrijednosti ove predstave. Glumačke interpretacije Saše Krmpotića i Amile Terzimehić, kao i njihova virtuozna izvedba, osvojile su žiri i publiku. Saša Krmpotić je snažno dočarao svoj lik, prenoseći duboke emocije i slojevitost njegovog karaktera na scenu. Amila Terzimehić je svojim scenskim pokretom stvorila jedinstveni vizualni jezik i doprinijela atmosferi predstave.