Šta Kadić zna, a Zelenika je zaboravio?

6 min. čitanja

Rasim Kadić, generalni sekretar BiHAMK-a, navodno je tek prošle godine prekinuo praksu po kojoj su Ceste FBiH isplaćivale podjednak iznos novca i BiHAMK-u i AMS-u, dok je sve intervencije pokrivao BiHAMK. Ako je tačno, zašto to nije i prijavio, pitanje je za genseka BiHAMK-a, kojeg je na tu poziciju doveo Elmedin Bajramović, a koji suvereno vlada BiHAMK-om od rata do današnjih (penzionerskih) dana. Oslobođenje je već objavilo ovu priču, kao i onu o ulozi Romea Zelenike, člana UO BiHAMK-a.

                 VEZANI TEKSTOVI:

Usluge na cesti po ratnoj liniji Mostara: Zbog ustupaka Automoto savezu BiH, BiHAMK oštećen za oko 300.000 KM
Romeu kaplje sa svih strana/Isplate Zeleniki iz BiHAMK-a po dva osnova?
BiHAMK je zlatna koka za odabrane

Pravdanje Pravdiću

Kako se ne bi vidjelo ko su vlasnici firmi sa kojima BiHAMK ima ugovore, obaveza je da s tim budu upoznate samo Ceste FBiH s Ljubom Pravdićem na čelu​

Zelenika se, naime, prije šest godina obratio Ministarstvu pravosuđa, lokalne uprave i samouprave Hercegovačko-neretvanskog kantona, tražeći da se iz Registra udruženja ovog ministarstva briše Automoto klub Mostar sa sjedištem u Dubrovačkoj ulici. Tadašnji ministar Suad Balić potpisao je rješenje 25. februara 2017, kojim je Automoto klub Mostar prestao postojati. Kako smo uspjeli saznati od Mostaraca koji su vozači, a stanuju u dijelu grada koji pokriva AMS, Automoto klub Mostar, ugašen zvanično 2017. godine, nastavio je istu djelatnost na istoj adresi kao Vučna služba automoto Mostar. Narodski rečeno, sve je isto osim imena. Svako ko u pretraživač ukuca prvi naziv kompanije smještene u Dubrovačkoj, pronaći će pomenuto rješenje. Po čijem zahtjevu je Balić postupio? Romea Zelenike, kao zastupnika i sekretara Skupštine Automoto kluba Mostar. Pitanja Rasimu Kadiću poslali smo 24. januara, pa ih ponovili poslije sedmicu. Kadić nije odgovorio, ali jeste Lejla Čengić, poslovni sekretar BiHAMK-a, uz izvinjenje za kašnjenje uzrokovano pripremama i organizacijom aktivnosti povodom 7. februara, Dana BiHAMK-a. Objavljujemo pitanja i odgovore.


image

Rješenje je doneseno na zahtjev Romea Zelenike

Da li je tačno da je na Vaš zahtjev BiHAMK prekinuo praksu po kojoj je samo on vršio usluge intervencija korisnicima u cijelom Mostaru, dok se polovina sredstava uplaćivala AMS-u, sve do aprila prošle godine, a da je grad tzv. ratnom linijom podijeljen i kada je riječ o intervencijama BiHAMK-a i AMS-a?

– BiHAMK usluge Pomoći na cesti građanima Federacije Bosne i Hercegovine pruža na osnovu ugovora sa JP Ceste Federacije BiH, kojim su definirani gradovi za pružanje usluga između BiHAMK-a i AMS-a u BiH, uključujući i Mostar.

Zbog čega BiHAMK krije imena firmi koje su zadužene za ispomoć korisnicima u Mostaru i o kojima je firmama riječ?

– BiHAMK ima ugovorenu saradnju za pružanje usluga pomoći na cesti i prevoza vozila sa 118 privrednih subjekata na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, te odbacujemo vaše insinuacije da to krijemo! BiHAMK nema obavezu javno objavljivati imena poslovnih subjekata sa kojima surađuje, izuzev naše obaveze da za poslove koje obavljamo po ugovoru sa JP Ceste Federacije BiH obavijestimo taj ugovorni organ.

Da li su te kompanije u vlasništvu Romea Zelenike?

– Odgovor na ovo pitanje je sadržan u prethodnom.

Da li je jedna od njih Automoto klub Mostar preimenovan u Vučnu službu na adresi Dubrovačka bb?

– BiHAMK ima saradnju sa Auto motoklubom Mostar na adresi Dubrovačka bb, koji je registriran kao udruženje. Za drugi dio pitanja već smo se izjasnili.

Koliko BiHAMK ima dnevno intervencija tokom zimskog perioda, kada pogledate prosjek u posljednje dvije godine?

133 intervencije

– BiHAMK tokom cijele godine, u prosjeku, ima više od 100 intervencija dnevno, tokom zimskih mjeseci broj intervencija je i veći, a ponajviše zavisi od vremenskih uslova u tom periodu (da li su veoma niske temperature, da li ima snijega i slično). U posljednje dvije godine, tokom zimskih mjeseci (11, 12, 1. i 2), broj usluga koje BiHAMK pruža vozačima na cesti varira od 100 do 140 dnevno, a u posljednje tri godine iznosio je prosječno 133 intervencije dnevno, u što spadaju tehnička pomoć na cesti i prevoz neispravnih vozila, i u što ne ubrajamo i svakodnevne obavijesti za vozače o stanju na cestama.

Znači, BiHAMK sarađuje sa Vučnom službom, koju je Zelenika preimenovao, samo je o tome “zaboravio” obavijestiti i udruženje čiji je član Upravnog odbora, što mu sigurno dobro dođe uz primanja koja ima kao predsjednik NO Naftnih terminala u Pločama i član KVP-a FBiH.

Podijeli ovaj članak