Mnogi restorani brze hrane mogu se pohvaliti sličnim sadržajem menija, međutim ono što takođe veže mnoge restorane brze hrane jeste kombinacija crvene, žute i bijele boje. Kombinacija boja na restoranima brze hrane navela je korisnika Reddita da se zapita: “Zašto restorani brze hrane dijele istu šemu boja – crvene, žute i bijele? Prošao sam sinoć pored nekoliko i shvatio da mnoge kompanije brze hrane dijele istu boju kombinacije sa njihovim logom. Zašto je tako?”
Prema psihologu i vodećem stručnjaku za boje, Karen Haler, to ipak nije slučajnost. Karen tvrdi da ove upadljive nijanse pomažu da namame kupce na vrata, a da oni toga nisu ni svjesni. Prema objavi podijeljenoj na njenoj zvaničnoj stranici za savjetovanje o ponašanju, raspoloženje koje ova kombinacija emituje savršeno je za njihovo ciljno tržište.
Pravdajući teoriju naučnim istraživanjima, Karen je objasnila: “Gledajući pozitivne psihološke kvalitete crvene i žute u odnosu na industriju brze hrane, crvena izaziva stimulaciju, apetit, glad, privlači pažnju. Žuta izaziva osjećanje sreće i druželjubivost. Kada kombinuješ crvenu i žutu, radi se o brzini i ishitrenosti. Uđi, jedi, izađi.”
Ona je dodala da je žuta najvidljivija boja na dnevnom svjetlu, zbog čega se oznaka u obliku slova M na McDonald‘s restoranu vidi sa veće udaljenosti. Jezik boja se prenosi u mozak brže od riječi ili oblika, jer djeluju direktno na naša osjećanja i emocije. Karen je otkrila zašto je McDonald‘s nedavno promijenio boje svojih mnogih prodavnica u zelenu, koja budi osjećaj prirode i ekološki prihvatljivog. Karen objašnjava da zelena boja pruža opušteniji i manje užurban osećaj, na način koji ona upoređuje sa Starbucksom.