NP ‘Una’ na mapi turizma: Svaki iskorak u turizmu i domaćoj proizvodnji bitan je za bh ekonomiju

Dodaj komentar
2 min. čitanja

Da Bosna i Hercegovina, a time i Unsko-sanski kanton, imaju potencijal kako za turistički tako i privredni uspon, dokazuju naša brojna prirodna bogatstva, kvalitet vode i tla, a time i brojni domaći proizvodi. Činjenica je da turisti vole naše krajeve, a uz njih i gastronomsku ponudu. Ali, da bismo parirali velikim stranim tržištima, svemu tome treba zaštita, novčana i tehnološka podrška…                                                     

BIHAĆ, 17. juna – Nacionalni park ‘Una’ jedini je na području Federacije BiH. Kakav je njegov značaj za turizam, možda nije potrebno niti govoriti, a uposlenici i oni koji rade u prostoru turizma znaju da upravo najznačajnije raste broj turista u zaštićenim područjima prirode, pa i u NP ‘Una’. Isto je i sa našim domaćim proizvodima, koji su zasigurno, i zdraviji i cijenom povoljniji od uvoznih, što znaju ovdašnji domaći proizvođači., očekujući naravno i bolje praćenje i podršku poslu kojem su posvećeni svakodnevno.

Priču iz ugla onih koji dobro znaju da se s podrškom vlasti može u ovdašnjem turizmu i poljoprivredi u svakom pogledu napraviti još mnogo toga dobrog, donosimo u večerašnjem izdanju TV Dnevnika u 19,00 sati…

Podijeli ovaj članak
Dodaj komentar
Pretplatite se
Obavijesti o
guest

0 Komentari
Najstariji
Najnovije Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare