Viber se zvanično oglasio, pojasnio nova pravila i deaktivaciju naloga

2 min. čitanja

Nakon obavjeÅ”tavanja korisnika da se pravilnik Uslova koriŔćenja Viber servisa mijenja, kompanija Rakuten Viber je željela da korisnicima uputi zvanično pojaÅ”njenje, a mi ga prenosimo u cjelosti:

U zvaničnom komentaru Rakuten Viber pojaÅ”njava sledeće:

Pod ažuriranim Pravilima i uslovima – ako korisnici nastave da koriste Viber kroz sekundarni uređaj (desktop ili tablet) čak I u slučaju da su deinstalirali aplikaciju na primarnom uređaju (mobilni telefon) ā€“ biće u mogućnosti da bez bilo kakvih komplikacija nastave da koriste Viber ā€“ i njihovi podaci i istorijat prepiski će biti sačuvan u njima. Deaktivacija Viber naloga bila bi moguća jedino u slučaju da ti korisnici postanu neaktivni i na sekundarnim uređajima ā€“ i to u neodređenom periodu poslije. Drugim riječima ā€“ ako aplikacija Viber nije u aktivnom korisničkom statusu i na drugim uređajima – i ne bude ponovo instalirana u periodu od 2 nedjelje po deinstalaciji ā€“ Viber bi mogao da deaktivira dati nalog.

U slučaju da je korisnik Vibera ovim zapravo želio da obriÅ”e svoje podatke i istorijat prepiski ā€“ prosta deinstalacija aplikacije neće biti dovoljna, Å”to je glavna poenta pasusa u pitanju iz ažuriranih Pravila i uslova koriŔćenja. Naravno, Viber neće brisati naloge njegovih redovnih korisnika ni u kom slučaju, i uvodi ažurirana Pravila i uslove koriŔćenja kako bi dalje unapredio korisničko iskustvo i održi najviÅ”e standard privatnosti i bezbjednosti svojih korisnika u aplikaciji.

Podijeli ovaj članak