Diablo IV obara sve rekorde: Postao najbrže prodavani naslov u historiji Blizzarda

2 min. čitanja

Diablo IV, najnoviji dio veoma voljene serije Diablo, već je postao najbrže prodavana igra u istoriji Blizzard Entertainmenta. Od pokretanja ranog pristupa 1. juna, igra se igrala više od 93 miliona sati, što je ekvivalentno preko 10.000 godina ako se igra bez prestanka. Ovo značajno dostignuće odražava ogromnu popularnost igre među globalnom igračkom zajednicom.

„Ovo je trenutak koji se godinama stvara za Diablo IV tim,“ izjavio je Rod Fergusson, generalni direktor Diabla. “Izuzetno smo ponosni što igračima nudimo najbogatiju priču ikada ispričanu u Diablo igrici.”

Diablo IV uvodi igru na više platformi i unakrsnu progresiju na više platformi, uključujući Windows PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation5, PlayStation4, i omogućava saradnju do četiri igrača, uključujući dva -player couch co-op na konzolama.

Igra, smještena 50 godina nakon Diablo III: Reaper of Souls, predstavlja povratak Lilith, kćeri mržnje, u smrtno carstvo Sanctuary, koje je sada preplavljeno užasnim stvorenjima. Ovaj dio Diablo serije daje igračima slobodu da prilagode svoje iskustvo igranja po svom ukusu. Oni mogu istraživati ekspanzivan svijet, birajući da igraju kao jedna od pet klasa – Druidi, Odmetnici, Čarobnjaci, Varvari ili Nekromanti.

Osim glavne priče, Diablo IV nudi razne aktivnosti na kraju igre, kao što su Helltide i Nightmare Dungeons, kao i Whispers of the Dead, koji pružaju legendarne nagrade za odabrane svjetske nagrade, i Fields of Hatred, namjensku PvP zonu. Blizzard također obećava redovno izdavanje godišnjih doba i proširenja kako bi se održao angažman s igračima.

“Naša vizija u Blizzardu je da stvorimo legendarna iskustva koja će svi dijeliti, a Diablo IV je nevjerovatna realizacija te vizije,” rekao je Mike Ybarra, predsjednik Blizzard Entertainmenta. Također je naglasio da Diablo IV, sa svojim zadivljujućim pripovijedanjem, vrlo prilagodljivim igrama i opsežnim opcijama istraživanja, predstavlja dokaz onoga što talentirani razvojni timovi Blizzarda mogu postići.

Podijeli ovaj članak