BYD izaziva lokalne rivale: Uništimo konkurenciju

3 min. čitanja

Najveći kineski proizvođač električnih automobila, BYD, pozvao je sve kineske rivale da se ujedine i sruše svoje zapadne konkurente.

Wang Chuanfu, osnivač kompanije, dao je ovu izjavu nakon što je BYD proslavio isporuku svog petomilionitog električnog vozila. Chuanfu je naglasio da je došlo vrijeme za dominaciju kineskih marki.

Kineski proizvođači automobila sve više traže nove kupce na Zapadu zbog usporavanja tržišta u Kini, pišu “Eenergyportal.eu” i “South China Morning Post”.

Kako navodi Revija HAK, Kina je postigla značajan napredak u sektoru električnih vozila (EV), kapitalizujući državnu podršku i nacionalnu strategiju koja obezbjeđuje dostupnost dijelova za električna vozila.

Osim toga, Kina kontroliše većinu kapaciteta za rafinisanje litijuma, vitalnog minerala koji se koristi u proizvodnji baterija. Kina takođe ima pristup grafitu i drugim bitnim komponentama u proizvodnji.

Dalje, najveći svjetski proizvođač baterija za električna vozila CATL, nalazi se u kineskom gradu Ningde u pokrajini Fujian. Tu su i ogromno domaće tržište te nezanemariva podrška države. Zbog svega toga, a i jeftinije radne snage, Kina može da ponudi povoljnija električna vozila.

Inače, BYD je nadmašio Teslu kao vodeći svjetski proizvođač električnih automobila, uključujući “plug-in hibride” i ima cilj da već ove godine nadmaši marku Elona Muska u kategoriji prodaje isključivo električnih vozila.

Kineski proizvođači automobila spremni za osvajanje svjetskog tržišta

Kineski proizvođači automobila su sve više fokusirani na osvajanje svjetskog tržišta električnih vozila (EV) i rafiniranih litijumskih baterija. BYD, najveći kineski proizvođač EV-a, pozvao je svoje domaće rivale da se udruže i sruše zapadne konkurente.

Kina je postigla značajan napredak u sektoru EV-a zahvaljujući državnoj podršci i nacionalnoj strategiji koja je omogućila dostupnost dijelova za električna vozila. Takođe, Kina kontroliše većinu kapaciteta za rafinisanje litijuma, što je vitalna komponenta za proizvodnju baterija.

Nedavno proglašen najveći kineski proizvođač baterija za EV-e, CATL, igra ključnu ulogu u povećanju kapaciteta proizvodnje. Njihova prisutnost u kineskom gradu Ningde, zajedno sa ogromnim domaćim tržištem i podrškom države, omogućava Kini da pruži povoljnija električna vozila u odnosu na zapadne konkurente.

BYD je već nadmašio Teslu kao vodećeg svjetskog proizvođača EV-a, uključujući “plug-in hibride”, i ima ambiciozan cilj da nadmaši Elona Muska i postane lider u prodaji isključivo električnih vozila.

Kineski proizvođači automobila sve više traže nove kupce na Zapadu kako bi nadomjestili usporavanje tržišta u Kini. Njihov uspjeh u sektoru EV-a i litijumskih baterija, zajedno sa jeftinijom radnom snagom, stavlja ih u dobru poziciju za osvajanje svjetskog tržišta.

Ukupno gledajući, kineski proizvođači automobila su spremni za dominaciju na globalnom nivou. Njihova strateška pozicija u sektoru EV-a, kapitalizacija državne podrške i kontrola vitalnih resursa kao što je litijum omogućava im da budu konkurentni i pruže visokokvalitetna električna vozila po povoljnijim cijenama.

Podijeli ovaj članak