Izmještanje četverosjeda bilo je jedan od najzahtjevnijih i sigurnosno najrizičnijih projekata na Bjelašnici u ovoj građevinskoj sezoni i završen je, a njegovo puštanje u rad očekuje se polovinom sljedeće sedmice, s obzirom na to da su jučer izvršene i posljednje provjere.
Četverosjed je šest godina bio praktično neupotrebljiv, a već od srijede skijaši će ga u punom kapacitetu moći koristiti.
Usmjeravanje skijaša
Instalacija je fiksna, odnosno žičara neće imati mogućnost garažiranja korpi ili instalacije pokrivnih hauba
Imat će maksimalnu brzinu od 2,6 metara u sekundi, pri kojoj će vožnja trajati 5,1 minutu. Instalacija je nadograđena trakom za usmjeravanje skijaša na polaznoj stanici, povećana je i dužina trase u odnosu na staru, te su dodani novi stubovi, korpe i u potpunosti zamijenjen motor.
– Imamo potpuno povjerenje u upravu preduzeća ZOI ‘84 da će sve biti kako treba. Na Bjelašnici su bili predstavnici kompanije koja je proizvođač našeg četverosjeda i zadovoljni su provjerama koje su izvršili. Ostaje još da se završe procedure koje nalažu propisi i pravila struke i one moraju biti ispoštovane do kraja, izjavio je Adnan Delić, ministar privrede KS-a.
Instalacija je fiksna, odnosno žičara neće imati mogućnost garažiranja korpi ili instalacije pokrivnih hauba.
– Radi se o fiksnoj instalaciji koja je nadograđena maksimalno. U budućnosti na Bjelašnici radit ćemo isključivo nove instalacije, šestosjedne, sa zatvorenim haubama ili zatvorene kabinske žičare, istakao je Jasmin Mehić, direktor ZOI ‘84.
Delegacija iz Švicarske, predvođena Markusom Menzijem, šefom tehnološkog razvoja, i Alijem Rashideom, voditeljem projekta švicarske kompanije Bartholet Maschinenbau AG, koja je proizvođač žičare, obavila je posljednje preglede na četverosjedu na Bjelašnici.
Kašnjenje
– Izvinjavamo se svim korisnicima ski-centra zbog kašnjenja. Projekti izmještanja žičara su kompleksni, prije svega sa sigurnosnog aspekta. Oni se u pravilu izvode kroz dvije sezone. Ovo izmještanje na Bjelašnici završeno je u maksimalno brzim rokovima, a očekujemo puštanje u rad najkasnije do 1. februara, izjavio je Menzi.
Dodao je i da uređenje trase i drugi manji radovi ostaju za proljeće, ali da će četverosjed funkcionisati nesmetano tokom ove sezone.
Nadzor nad završenim radovima izvršio je Zavod za izgradnju KS-a.