Dojučerašnji koalicioni partneri u Gradskom vijeću Bihaća SDA i Pomak razišli su se odlaskom Šuhreta Fazlića sa mjesta gradonačelnika, a zatim su se i oštro posvađali tokom kampanje za prijevremene gradonačelničke izbore, gdje je Hamdija Abdić Tigar kandidat SDA, dok je Pomakov izbor za Šuhretovog nasljednika mladi i obrazovani Elvedin Sedić.
Zatečeni gradski dugovi te najave iz kampanje Pomaka o podizanju novog investicionog kredita, uz komentare bivšeg gradonačelnika isprovocirali su reakciju SDA, iz koje tvrde da su krediti koje vraćaju podignuti od 2008. do 2014. godine.
– Tadašnji općinski vijećnik koji je dizao ruku i podržavao zaduženje Grada je bio upravo bivši gradonačelnik Šuhret Fazlić. Laž je da su to naši (SDA) dugovi, istina je da su to bili dugovi Šuhreta Fazlića. Vijećnici SDA su predlagali razne projekte za naše lokalne zajednice. To je tačno, ali je tačno i da su milionska sredstva za projekte obezbijeđena sa nivoa Federacije BiH, od kadrova SDA. Neznanje u upravljanju resursima dovelo je do toga da većina tih sredstava i dalje stoji na računu (poput onih za aerodrom) i nije utrošena, kažu iz SDA Bihać.
Zanimljivo je da se sami kandidati za gradonačelnika ne uključuju direktno u obračun. Sedić napominje da je on najkraće u politici, te da sve ono što SDA tokom koalicije nije smjela spočitati Fazliću biva sad fakturisano njemu.
Kandidat Hamdija Abdić također ne ide direktno u obračun sa Fazlićem i Pomakom, ali je ipak počeo s prozivkama, ukazujući na debakl Fazlićevog pokušaja da se renovira gradska dvorana, a što se iskomplikovalo u parnici sa izvođačem radova.
– Neodgovorna politika Pomaka je od sasvim obične stvari koja je trebala trajati par mjeseci, razvukla stvar sa dvoranom na skoro četiri godine, ukazivao je Abdić, koji je kao i SDA protiv novog zaduživanja Grada.
Pomak im je odgovorio u ciframa, da su uložili u dogradnju dvorane Luke 2,5 miliona KM, 2 miliona za gradsku rasvjetu, projekat MEG od 600 hiljada KM, put Kamenica – Vrkašić 380 hiljada KM, učešće Grada za Dom zdravlja Bihać bilo je 500 hiljada KM, a prva faza Smaragdnog puta vrijedi 500 hiljada KM.