Apple se suoÄava s padom potražnje za iPhone 15 serijom
Kompanija Apple, koja je poznata po svom revolucionarnom iPhoneu, trenutno se priprema za predstavljanje svoje nove iPhone 15 serije. MeÄutim, najnovije informacije ukazuju na to da Apple ima manje optimizma u pogledu prodaje ovih novih modela.
Renomirani analitiÄari, poput Kua Ming-Chi-a i Jeff Pu-a, iznose tvrdnje da Äe potražnja za iPhone 15 serijom biti niža u odnosu na prethodnu generaciju, iPhone 14. Kuo Ming-Chi je prvi prenio informaciju o smanjenju potražnje, dok se Jeff Pu pridružio istom stavu.
Prema izvjeÅ”tajima, Apple je smanjio svoju narudžbu za iPhone 15 modele sa 83 miliona na 77 miliona primjeraka do kraja ove godine. Razlozi za takvo smanjenje su problemi sa snabdijevanjem i oÄekivana niža potražnja od uobiÄajene.
JoÅ” jedan faktor koji može utjecati na pad potražnje je sveukupno stanje na tržiÅ”tu, ali i poveÄanje cijena nekih iPhone 15 modela. Prema najavama, cijene modela poput iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max mogu biti viÅ”e u odnosu na prethodne generacije.
Prethodno je otkriveno da Äe osnovni model iPhonea 15 koÅ”tati isto kao i iPhone 14, oko 799 dolara. SliÄno tome, cijena iPhonea 15 Plus Äe biti 899 dolara. MeÄutim, cijena iPhonea 15 Pro Äe biti znaÄajno veÄa i iznosit Äe 1099 dolara, dok se za iPhone 15 Pro Max spominje cijena od 1199 do 1299 dolara.
Osim toga, iPhone 15 Pro modeli Äe dolaziti sa razliÄitim kapacitetima interne memorije. Osnovne verzije Äe imati 256 GB prostora za unutraÅ”nju pohranu, dok Äe najskuplje verzije nuditi Äak 2 TB interne memorije. Ipak, postoji i drugi izvjeÅ”taj koji tvrdi da Äe osnovne verzije biti samo sa 128 GB interne memorije.
Kada se usporedi moguÄa cijena iPhonea 15 Pro sa cijenom prethodnog modela, iPhonea 14 Pro, s 256 GB interne memorije, primjeÄuje se da Äe cijena biti identiÄna.
Sve ove informacije ukazuju na Appleovo smanjenje oÄekivanja u pogledu prodaje iPhone 15 serije. Ipak, ostaje vidjeti kako Äe tržiÅ”te reagirati na nove modele i da li Äe Apple uspjeti preokrenuti trenutni trend pada potražnje.