Prevara s lažnim porukama o problemima s pošiljkom ponovo u BiH

2 min. čitanja

Brojni korisnici u Bosni i Hercegovini ponovo su na meti prevaranata koji šalju poruke o navodnim problemima s isporukom pošiljki. Link u poruci, koji naizgled pripada Poštama BiH, zapravo vodi na lažnu stranicu iza koje se kriju prevaranti.

Poruka glasi: “Možda postoji problem s isporukom vašeg paketa zbog nemogućnosti da vas kontaktiramo ili se ne može pronaći adresa koju ste naveli. Nije moguće uspješno dostaviti, paket će biti vraćen u roku od 24 sata, provjerite i ažurirajte svoju tačnu adresu putem sljedećeg linka: https://posta-ba.cc/ba.”

Nakon otvaranja linka, korisnicima se prikazuje stranica koja imitira izgled “Pošte BiH” i traži unošenje ličnih podataka poput imena, prezimena, matičnog broja, broja bankovne kartice i drugih osjetljivih informacija.

Poslije nekoliko mjeseci zatišja, ova prevara ponovo je aktuelna.

Policija je nekoliko puta upozoravala građane na ovu vrstu podvale. Poruke dolaze s brojeva izvan domaćih ili regionalnih operatera, najčešće s pozivnim brojem +251, koji pripada Etiopiji.

Policija savjetuje građanima da budu oprezni i ne otvaraju sumnjive linkove niti unose svoje podatke na nepoznatim stranicama. Pošte BiH su također izdale upozorenje svojim korisnicima da ne nasjedaju na ove prevare i da uvijek provjeravaju autentičnost komunikacije.

Građani se pozivaju da svaki sumnjiv slučaj prijave nadležnim institucijama kako bi se prevaranti mogli što prije identifikovati i spriječiti daljnje obmane.

Podijeli ovaj članak