U viziji odgovornog oglašavanja, poruke postaju transformacije

3 min. čitanja

Vesna Vlašić i Katarina Pribičević su dvije izuzetne dame koje će obogatiti Woman.Comm konferenciju 24. oktobra u Hotelu Hills. Kroz razgovor s njima, otkrivamo ključne aspekte teme kojom će se baviti, a to je snaga komunikacije u oblikovanju društva i poslovanja.

Oglašivačka industrija ima ogroman utjecaj na društvo, a Vesna i Katarina istražuju kako ona može oblikovati percepcije, mijenjati ponašanja i redefinirati kulturne norme. Važno je iskoristiti ovu moć za društveno odgovorne promjene, ističe Vesna. Kroz kampanje i projekte usmjerenih na podizanje svijesti o određenim temama, poput disleksije ili podrške prijevremeno rođenim bebama, Vesna i Katarina demonstriraju da komunikacija može biti ključna sila u poticanju pozitivnih društvenih promjena. Njihova poruka naglašava važnost suradnje između kompanija, organizacija i društvenih inicijativa kako bi se stvorila inkluzivnija i odgovornija budućnost.

Na Woman.Comm konferenciji, Vesna i Katarina će prenijeti ključne poruke i ideje ove teme. Vesna ističe da svaka kampanja nosi priliku za informiranje, inspiraciju i poticanje promjena. Katarina naglašava da kreativne industrije imaju moć rješavanja problema na neočekivane načine i da mogu biti neprocjenjivi partneri poslovanju, civilnom sektoru i državnim institucijama.

Vesna i Katarina su u svom radu već doprinijele promjenama u društvu. Vesna spominje kampanju koja je podigla svijest o disleksiji i doprinijela destigmatizaciji osoba koje s njom žive. Katarina ističe projekte s kulturnim ustanovama, civilnim sektorom i državnim institucijama, koji su se bavili pitanjima o kojima se rijetko javno govori.

Kada je riječ o postizanju napretka u području komunikacije, Vesna predlaže obrazovanje, istraživanje i suradnju s lokalnim zajednicama. Partnerstva s relevantnim NVO-ima i institucijama mogu pomoći u postizanju većeg utjecaja. Kreativni i inovativni pristupi komunikaciji su također važni za postizanje željenih promjena.

Kada su u pitanju istraživanja i trendovi koji podržavaju njihove stavove, Vesna spominje da kroz Truth Central, njihova istraživačko-strateška agencija, imaju pristup svjetskim i lokalnim trendovima. Emocionalna povezanost je ključna za uspjeh kampanja, a uključivanje zajednice u kreiranje sadržaja pomaže u postizanju većeg angažmana publike.

Vesna se nada da će Woman.Comm konferencija postati platforma za razmjenu ideja i best-practice izme

Podijeli ovaj članak