Viber se izjasnio u vezi novih pravila: Saznajte ko sve može izgubiti svoj nalog

2 min. čitanja

Viber je nedavno obavijestio korisnike da će unijeti promjene u svoj “Uslovi privatnosti” pravilnik, koje bi mogle rezultirati gubitkom korisničkih računa za neke korisnike.

Originalno pravilo je glasilo: ako obrišete aplikaciju sa svog telefona, Viber će obrisati historiju poziva i poruka povezanih sa tim uređajem, ali ne i historiju na drugim uređajima kao što su tableti ili računari.

Međutim, ako Viber nije aktivan na svim uređajima, aplikacija se neće automatski ponovo instalirati tokom naredne dvije sedmice, što može rezultirati deaktivacijom korisničkog naloga.

Dodatno, kompanija je najavila da će obrisati neaktivne naloge koji nisu korišteni tokom godine dana.

Poslije izazivanja konfuzije među korisnicima, kompanija je objavila zvanično pojašnjenje:

“Ako nastavite koristiti Viber putem drugog uređaja kao što je desktop ili tablet, čak i ako deinstalirate aplikaciju sa primarnog uređaja (mobilnog telefona), i dalje ćete bez ikakvih problema moći koristiti Viber, a vaši podaci i historija prepiske će biti sačuvani.”

Deaktivacija naloga bi bila moguća samo ako korisnici postanu neaktivni i na sekundarnim uređajima, i to u neodređenom periodu poslije.

Drugim riječima, ako aplikacija nije aktivna ni na jednom uređaju tokom dvije sedmice poslije deinstalacije, Viber bi mogao deaktivirati taj nalog.

U slučaju da korisnik želi izbrisati svoje podatke i historiju prepiske sa Vibera, jednostavna deinstalacija aplikacije nije dovoljna, što je glavni naglasak ažuriranih Pravila i uslova korištenja.

Očito, Viber neće brisati naloge redovnih korisnika, već uvodi ažurirana Pravila i uslove korištenja kako bi poboljšao korisničko iskustvo i održao najviše standarde privatnosti i sigurnosti svojih korisnika u aplikaciji, kako se može vidjeti u njihovom objašnjenju.

Podijeli ovaj članak