Ljeto je obično period u godini kada filmski studiji forsiraju kino-ponudu sa filmovima laganijih tema. Ubaci se tek pokoja akcija, CGI animirani film, a obavezno se tu nađu i oni standardni, klasični primjerci žanra “morskih filmova”, koji tretiraju napade velikih bijelih psina.
Komedije su ipak te koje gospodare kinima, a na redovnom kino-repertoaru konačno se pojavila i jedna kvalitetna. Riječ je o ostvarenju “No Hard Feelings” (Cura za sve, 2023), reditelja Genea Stupnitskog, koji dijeli zasluge za scenarij sa Johnom Phillipsom (“Dirty Grandpa”, 2016).
Iako komedija sa, ne u cijelosti, romantičnim štihom, ipak se izdvaja od većine filmova koji imaju obraza sebe stavljati u kategoriju komedije, čak i one romantične. Zabavu, smijeh i uživanje garantuje glavna glumica, čedna Jennifer Lawrence, koja ne samo da dominira filmom već u savršenoj kombinaciji sa glavnim glumcem, mlađahnim Andrewom Barthom Feldmanom, čini fantastični duo i srce samog filma.
Lik koji je Lawrence oživjela u filmu “Cura za sve” jeste onaj djevojke Maddie. Nakon što ostane bez automobila – jednog od dva izvora finansiranja (kao Uber vozačica i šankerica u baru na plaži), odluči da se javi na oglas bračnog para (Matthew Broderick i Laura Benanti), koji traže djevojku za svog povučenog-sramežljivog 19-godišnjeg sina Percyja (Barth Feldman). Mladac nema prijatelja i gotovo da i ne izlazi iz svoje sobe. Maddie će prema dogovoru sa njegovim roditeljima, za koji on, naravno, ne zna, uz kompenzaciju sa polovnim Buickom, pokušati da ga izvuče iz njegove ljušture, samo što će ga u tom procesu zaista i upoznati, te razviti osjećaje za njega.
Obalski gradić u kojem Maddie živi ljeti inače je pozornica na kojoj nastupaju razmaženi bogataši, i to joj veoma smeta jer i sama krije priču o svojoj porodici, majci koja je umrla i ocu koji je nije volio, te se nada da će uspjeti sakupiti dovoljno novca kako bi otplatila dugove i sačuvala maminu kuću.
Da Lawrence ima nevjerovatan komični tajming, uvjerićete se na samom početku, a kako radnja filma bude odmicala, sve više i više bićete iznenađeni njenim komičarskim talentom. Feldman također ima šta za pokazati, te parira svojoj saradnici itekako ističući svoje glumačko umijeće. Možda se u posljednjoj četvrtini filma i pomalo izgubi komični momentum, ali to vam neće pokvariti utisak i neće smetati jer ste već zavoljeli likove, te ćete (sa nestrpljenjem) očekivati veliko finale.
Koliko god Lawrence i Feldman uvjerljivo izgledaju, još više i istančanije izgledaju sporedni glumci Natalie Morales i Scott MacArthur, kao Maddieini prijatelji, bračni par sa bebom na putu, koji će kada to najviše zatreba, biti glas razuma. Minijatura Brodericka i Bananti znalački je izvedena, te još bolje upotpunjuje doživljaj. Reditelj Stupnitsky prije ovog ostvarenja režirao je uspješnu tinejdžersku komediji “Good Boys” (2019), a sa “No Hard Feelings” teatralno maturirao i spreman je za filmski fakultet.