Riječ je, piše, o neobičnoj kombinaciji – gosti hotela je ne traže dovoljno često pa vlasnici hotela, u namjeri da što više uštede, na pastu ne žele trošiti sredstva. U hotelskoj regulativi pasta se tretira drukčije od sapuna i ostalih potrepština, gotovo poput lijeka, pa bi joj i nabava bila nešto skuplja.

Još je jedna “sitnica” zaslužna za izostanak zubne paste iz osnovne hotelske ponude. Neki hotelijeri, naime, ističu da ne postoje skupi i luksuzni brendovi zubnih pasti pa se, barem na podsvjesnoj razini, gosti po tom pitanju nemaju čemu diviti. “U skupim hotelskim sobama paste nema jer nije dovoljno skupa. U jeftinim hotelskim sobama je nema jer je preskupa”, piše portal Bravo, koji se također bavio problematikom paste u hotelima.

“Nitko ne zna zašto, nikoga nije briga”

 

Osim toga, zubna pasta nije ključna u kategorizaciji hotela ili apartmana. Dok se za hotel s pet zvjezdica nalaže postojanje “dvaju sapuna, šampona, sušila za kosu, pribora za šivanje i kape za tuširanje”, zubna pasta spada tek u sugestije.

“Hoteli bi nam mogli osigurati pastu za zube, ali to ne čine. Nitko ne zna zašto, nikoga nije briga. Stvari su takve oduvijek i očito će zauvijek i ostati. Ne dobivamo pastu jer je ne tražimo, a ne tražimo je jer ne znamo da smijemo”, zaključuje Engber svoje istraživanje.

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...