U reklamama za šampone i slične preparate, kosa uvijek izgleda savršeno, lepršavo i sjajno. Nije tajna da se u marketingu pribjegava svakakvim trikovima samo da bi se reklamirani proizvod što bolje prodavao, ali video koji je objavila australska frizerka Sarah Laidlaw ostavio je mnoge bez teksta. 

Frizerka iz Sydneyja na Instagramu je otkrila kako u reklamama za šampone nema govora o “vjetru u kosi”, nego samo o litrama laka za kosu i strateškom stiliziranju. Jednu je stvar ipak odlučila zadržati za sebe, a to je trik kojim je uspjela namjestiti kosu modela da stoji u zraku.

“Da vam to kažem, morala bih vas ubiti”, našalila se Laidlaw za Daily Mail. “Htjela sam da se model fokusira na svoje lice, umjesto da se brine o zabacivanju kose tokom snimanja. Volim najprije stvoriti konstrukciju u kosi, a onda preko nje prebacim kosu”, rekla je, dodavši da publika ne vidi koliko je tu “pojačanja iza scene”. 

Za ovo su joj trebala dva sata, a kako kaže, kosa se za reklame usavršava po četiri ili pet sati. Iako je bez sumnje lijepa i njegovana, kosa spomenute manekenke Angele Lee u stvarnosti izgleda mnogo “običnije”.

     Misleading: Even though companies are trying to sell false results, people are not falling for it as a shocking 74 per cent of millennial women don't believe they can get the hair shown in ads   Great lengths: When the director yells cut the woman gets up while the hair that was actually extensions remains glued to the background  

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...