Američki biznismen Dave Asprey želi prevariti smrt ili ju, u najmanju ruku, odgoditi na duže vrijeme. Za taj plan planira potrošiti više od 300.000 dolara kako bi “prilagodio um i tijelo”. Cilj mu je doživjeti 180 godina.

U svojoj tvornici u Kaliforniji, Asprey će otvoriti posebne laboratorije u kojima će članovi moći vježbati tzv. biohacking usmjerne na podizanje imuniteta, energije i produžavanja života, piše Business Insider.

Evo kako izgleda dan nekoga tko želi “prevariti smrt”, korak po korak:

1. Mobitel na zrakoplovni način, kava, UV svjetlo…

Prije nego ode u krevet, Asprey svoj telefon prebacuje na tzv. zrakoplovni način i drži ga tako sve dok djecu ne odvede u školu. Naš živčani sustav prati obavijesti. Kad je telefon uključen, primate elektromagnetske frekvencije koje ne trebate. Asprey ujutro popije i kavu koja mu daje energiju za dan, leži 10 minuta pod UV svjetlom za koje kaže da usporava starenje i stoji na “vibrirajućoj platformi” za sagorijevanje kalorija. Pribjegava i terapiji ledom koja smanjuje upalu mišića.

2. Uvijek imajte asistenta/asistenticu

Tajnica Aspreyju pomaže da ne misli previše o svom dnevnom rasporedu što povećava njegovu učinkovitost na poslu. Asprey nastoji reducirati broj odluka koje tijekom dana mora donijeti.

3. Vježbe, vježbe, ali i odmor

Asprey vjeruje da je svrha vježbe omogućiti tijelo da raste i da se mijenja. On intenzivno vježba najmanje jednom tjedno jer, da to čini svaki dan, tijelo mu se ne bi dovoljno oporavilo do sljedećeg vježbanja.

4. Samo povrće, grickalice STOP 

Ako vaše tijelo traži grickalice, znači da vaš posljednji obrok nije bio dobar – smatra Asprey. Njegova prehrana sastoji se od puno povrća i malo glutena, šećera i mliječnih proizvoda. Za ručak jede povrće ubrano s njegove organske farme, a u obrok dodaje avokado, salatu od mrkve i komorača. U sve to dodaje i umak s avokadom, maslinovim uljem, biljkama… Za večeru ponovno jede tanjur povrća, ali i malo mesa uz dodatak riže, slatkog krumpira ili tikvica.

5. Šest sati sna je dovoljno za zdrave ljude, a bitna je i hladna soba

Prosječno, Asprey spava šest sati i dvije minute.

– Zdravi ljudi trebaju manje sna. Nije tu riječ i kraćem spavanju već o boljoj kvaliteti sna koji imamo – kaže Asprey.

Kako bi što bolje spavao, na prozorima ima crne zastore da ne bi ulazilo svjetlo u sobi, a madrac mu je izrađen od najkvalitetnijih materijala. U spavaćoj sobi motri i kvalitetu zraka, a prije spavanja kuću ohladi na 20 stupnjeva za koju vjeruje da je optimalna temperatura za spavanje.

KOMENTARI:
Loading...