Na raskrsnici Prijedorske i Prvomajske ulice u toku je izgradnja kružnog toka, čime je počela druga faza rekonstrukcije Prijedorske ulice koja obuhvata sanaciju kolovoza, izgradnju kružnog toka i rekonstrukciju trotoara.

Završetak radova očekuje se za 20-ak dana, a projekt se finansira sredstvima Općine Sanski Most. U okviru nastavka realizacije projekta rekonstrukcije Prijedorske ulice, uporedo sa radovima na izgradnji kružnog toka, ovih dana vrše se iskopi i pripreme terena za izgradnju trotoara.

Vrijednost izgradnje trotoara u dužini od 1100 m, i kružnog toka na raskrsnici kod Prvomajske ulice, iznosi 93 000 konvertibilnih maraka, a radove finansira općina Sanski Most. Izgradnja trotoara i kružnog toka na pomenutoj saobraćajnici, svakako će pružiti dodatnu sigurnost za sve učesnike u saobraćaju, obzirom da se radi o jednoj od najfrekventnijih ulica u gradu.

U proteklom periodu Prijedorska ulica na ovom dijelu presvučena je novim slojem asfalta, a kako su nas informisali iz Općinskog fonda za komunalne djelatnosti i infrastrukturu, na ovoj dionici izvršeni su i radovi na rekonstrukciji i zamjeni ulične rasvjete. Pomenutim radovima, postavljeno je 25 betonskih stubova, koji su priključeni na novu niskonaponsku mrežu, čime je u velikoj mjeri došlo do poboljšanja i modernizacije ulične rasvjete na ovom dijelu Prijedorske ulice.

Ukupna vrijednost projekta, koji podrazumijeva potpunu rekonstrukciju dionice Prijedorske ulice, od raskrsnice sa Prvomajskom ulicom pa sve do raskrsnice koja ovu ulicu spaja sa magistralnim putem M-15, odnosno Bulevarom 5. korpusa, iznosi 300 hiljada maraka.

Izgradnju trotoara i kružnog toka finansira općina Sanski Most, a sredstva za preostale radove presvalčenja novim slojem asvalta pomenute saobraćajnice obezbijeđena su od strane Direkcije za ceste Unsko-sanskog kantona.

Pored trotoara, radovi na izgradnji kružnog toka odvijaju se planiranom dinamikom, a očekuje se da će njegovom izgradnjom uveliko biti smanjena saobraćajna gužva na ovom području za koji se smatra da je jedan od najprometnijih u gradu, a uz to kružni tok je i s aspekta saobraćajne sigurnosti daleko povoljniji u odnosu na klasičnu semaforiziranu raskrsnicu.

KOMENTARI:
Loading...