Za projekt utopljavanja grad Bihać kandidirao zgradu OŠ Harmani II, sportske dvorane OŠ Izačić i OŠ Prekounje i zgradu RTV Bihać

Bihaćki gradonačelnik Emdžad Galijašević, prvi radni posjet u 2016.godini odlučio je realizirati posjetivši regionalni ured UNDP-a u Bihaću s kojim gradska uprava Bihaća ima odličnu saradnju u proteklim godinama. Realizacijom nekoliko zajedničkih projekata, među kojima se izdvaja elektrifikacija povratničkih porodica u selu Očijevo kod  Martin Broda, postavljanje fasade u OŠ Harmani I, te uvođenje grijanja u zgradi Kulturnog centra, grad Bihać zajedno sa UNDP-om pokazao je kako se udruženim sredstvima mogu poboljšati uslovi za rad u javnim ustanovama, te smanjiti troškovi za energente u zimskoj i ljetnoj sezoni.

“ Protekle tri godine imali smo odličnu saradnju sa UNDP-om i njegovim regionalnim uredom  uBihaću i velika zahvala svim uposlenicima koji rade i koji istrajavaju na realizaciji projekata u svih osam općina našeg Kantona. Mi smo i ove godine kandidirali četiri projekta za utopljavanje javnih ustanova, a riječ je o zgradi OŠ Harmani II, sportskoj dvorani OŠ Izačić, sportskoj dvorani OŠ Prekounje i zgradi RTV Bihać. Vjerujem da ćemo dobiti pozitivan odgovor i da ćemo udruženim sredstvima mi, UNDP i Vlada USK-a realizirati i ova četiri projekta i na taj način poboljšati uslove za nastavu  i rad “- kazao je gradonačelnik Galijašević.

On je istakao da je gradska upravaBihaća  u 2015.godini uspješno realizirala projekt utopljavanja i postavljanja novih krovova u osam zgrada kolektivnog stanovanja u centru grada za što je izdvojeno preko 700.000 KM. Kako je istakao Dino Kabiljagić, ispred Regionalnog ureda UNDP-a , pored osiguranih 500.000 KM za projekte utopljavanja javnih ustanova, u toku je i odabir općina u kojima će se realizirati projekat MEG koji se odnosi na poslovne zone i povećanje kapaciteta komunalnih i vodovodnih preduzeća, te projekt jačanja kapaciteta mjesnih zajednica .

Grad Bihać kandidirao je 13 mjesnih zajednica u sklopu ovog projekata u kojima bi se, ukoliko prođu, trebalo realizirati i određeni infrastrukturni projekti.

KOMENTARI:
Loading...