Sana Tel d.o.o. Firma za telemarketing,
U potražnji je za novom radnom snagom.

Traži se:

25 Telemarketing operatera sa znanjem Njemačkog jezika (ne mora biti perfektno)

A za sve one koji nemaju znanje Njemačkog jezika, Sana Tel d.o.o nudi 50€ svakom onome ko nam Preporuči jednog radnika, a mi ga primimo u radni odnos. PRILIKA ZA SVE

Nudi se:

850,00 KM bruto Plata + Bonusi.

Radno vrijeme od 10.00 do 18.00 sa pauzama u trajanju od 1 sat i 30 min.

Mogućnost napredovanja i prijem u stalni radni odnos.

Za više informacija obrati te se na +387 66 714 326, ili nas posjetite svakog radnog dana u periodu od 10.00 do 18.00 na adresi Muhići 89a Sanski Most.

Opis Posla:

Telemarketing operateri su prodajni i marketing predstavnici koji svoj posao obavljaju isključivo preko telefona. Njihov posao se sastoji od kontaktiranja firmi/kompanija ili pojedinaca sa ciljem prodaje roba i usluga, prikupljanje informacija o potencijalima tržišta ili o uspjehu novog proizvoda.

Telemarketing operateri kontaktiraju osobe putem telefona po unaprijed pripremljenim listama. Prilikom obavljanja razgovora sa potencijalnim kupcem, izgovara se unaprijed pripremljen tekst u namjeri da se proda proizvod ili usluga. Posao telemarketing operatera podrazumjeva telefonsku komunikaciju, najčešće i rad na računaru, pa zbog toga je ovo kancelarijski posao.

Odgovornosti telemarketing operatera:
Informisanje klijenata o karakteristikama proizvoda ili usluga, njihovim cijenama, kao i odgovaranje na pitanja klijenata
Prikupljanje informacija o klijentu (ime, adresa, način plaćanja i dr.) i njihovih reakcija na proizvod/uslugu
Prikupljanje narudžbi i pravljenje spiska narudžbi
Odgovaranje na telefonske pozive potencijalnih klijenata
Zakazivanje sastanaka prodajnim predstavnicima radi unapređenja prodaje ili prezentacije
Sprovođenje marketing istraživanja anketiranjem klijenata
Sprovođenje propratnih ispitivanja klijenata (follow up), nakon obavljene prodaje putem telefona, pošte ili elektronske pošte i dr.

Vještine i osobine koje bi trebalo da ima telemarketing operater:
Aktivno slušanje (obraćanje pune pažnje na sagovornika, slušanje sa razumevanjem, postavljanje racionalnih pitanja bez prekidanja sagovornika,…)
Elokvencija
Sposobnost ubjeđivanja
Sposobnost pregovaranja
Socijalna percepcija – razumjevanje reakcija sagovornika
Sposobnost brzog učenja i usvajanja novog znanja
Kritičko mišljenje – korišćenje logike pri identifikaciji prednosti i mana alternativnih rešenja, zaključaka ili pristupa nekom problemu
Izražene prodajne sposobnosti

KOMENTARI:
Loading...