Mašinski most na rijeci Sani koji je nekada služio za uskotračni voz već dugo vremena jedan je od većih saobraćajnih infrastrukturnih problema na području općine Sanski Most.

Zbog činjenice da njime prolazi svega jedna saobraćajna traka, te zbog nekulture pojedinih vozača, česti su nesporazumi koji se događaju na mostu. Mašinski most je izgrađen u vrijeme Austrougarske i prvobitno je bio željeznički most preko kog je saobraćao legendarni voz „Ćiro“, pa otuda i njegov naziv.

Ukidanjem željezničkog saobraćaja u Sanskom Mostu, sredinom sedamdesetih godina, pružna trasa je pretvorena u saobraćajnicu. Od tada pa do danas, saobraćaj se preko mosta odvija jednom kolnikom. Vremenom zbog povećanja frekventnosti saobraćaja, ovo je postalo saobraćajno usko grlo pa često i mjesto razmirica među vozačima.

Iako saobraćajni znakovi definiraju pravo prvenstva prolaza, često se događa da se dva vozila susretnu na sredini mosta, a tvrdoglavi vozači posvađaju oko prava prvenstva prolaza. U policiji kažu kako je nerijetko dolazilo i do fizičkih incidenata među vozačima. Osim toga, putni pravac čiji je sastavni dio i mašinski most, dio je jedne od glavnih sanskih saobraćajnica koje iz pravca Ključa vode u grad.

U policiji ističu kako bi se postavljanjem semafora na bolji način regulirao saobraćaj mostom, ali bi najbolja opcija bila njegovo proširenje te izgradnja još jedne saobraćajne trake. U međuvremenu, prelazak pješaka i biciklista, što je također dugo vremena bio problem, reguliran je izgradnjom pomoćnog mosta.

Iako je, kako saznajemo, ovaj problem u nadležnim službama evidentiran te je proširenje ili izgradnja novog mosta uvrštena u buduće infrastrukturne projekte, saznajemo kako u ovom trenutku za takav projekt jednostavno nema sredstava.

KOMENTARI:
Loading...