Unsko-sanski kanton

BIHAĆ: Kompanija Klas povodom 1. maja podijelila 100 hiljada paketa bosanskih lokuma

Bihać je jedan od 25 gradova u BiH u kojima je bh kompanija Klas povodom 1. maja, Međunarodnog praznika rada danas podijelila 100 hiljada paketa bosanskih lokuma. Riječ o akciji kojom je ovaj bh brend htio barem malo uljepšati svakodnevnicu svojih građana.

Naime, više od 35 promotora bh. kompanije Klas danas su uz čestitke povodom 1. maja, tradicionalnog praznika rada, bh. građane počastili tradicionalnim bh proizvodom, bosanskim lokumom. Ovo nije prvi put da je Klas darivanjem proizvoda obradovao građane, jer su slične akcije organizirane povodom Dana nezavisnosti i 8. marta, Međunarodnog dana žena.

Na Klasovu akciju građani Bihaća su veoma pozitivno reagirali potvrđujući u anketi da poznaju ovog bh. proizvođača, ali i kvalitet njegovih proizvoda koje rado konzumiraju, te da bi svi trebali kupovinom domaćih proizvoda podržati bh prviredu.

Kompanija Klas članica je  AS GRUPE iz Tešnja, jedne od najvećih bosanskohercegovačkih grupacija sa većinskim privatnim kapitalom, koja se razvija se u tri područja: hrani, trgovini i tekstilu. Već nekoliko godina u nizu ova grupacija zauzima najviša mjesta u ukupnom poretku najvećih kompanija u BiH. Sačinjavaju je Prehrambeno – trgovačka kompanija AS iz Tešnja, Industrija prehrambenih proizvoda Vispak iz Visokog, Kompanija za preradu i proizvodnju proizvoda na bazi žitarica Klas d.d iz Sarajeva  i još 10 drugih.

Grupacija zapošljava oko 3.000 radnika, sa tendencijom rasta. Samo u prehrambenoj diviziji u AS GROUP se proizvodi oko 1.200 različitih proizvoda, a grupacija je vlasnik i nekoliko u ovoj sferi najpopularnijih bh. brandova, kao što su Kent, Zlatna džezva, Espresso, Zlatni puder, Bosanski lokum, Jaro, Farmer, Trokutino, Jufka, Tajna, Tiru – Liru, Stampi, Milkent, te Begova čorba.

KOMENTARI:
Loading...