Britanska kompanija YouGov sprovela je istraživanje o kupovini ploča, koje je dalo dva zabrinjavajuća podatka.

Naime, prema njihovim tvrdnjama, ploče najčešće kupuju usamljeni srednjovječni introverti.

Većina kupaca vinila je starosti između 45 i 54 godine, a oni između 18 i 24 godine se najmanje interesuju za kupovinu ploča.

66 posto ljubitelja ploča svakog dana sluša muziku, a 33 posto njih koristi priliku da muziku slušaju gdje god mogu. Kako piše Muzika.hr, 59 posto ispitanika tvrdi da je ilegalno skidanje muzike pogrešno.

56 posto ljudi koji kupuju ploče nastoje svoje osjećaje držati za sebe, a čak 69 posto njih je izjavilo da vrijeme najviše vole provoditi sami sa sobom.

Dvije trećine kupaca tvrdi da vole svirke uživo svojih omiljenih izvođača, i da na njih rado troše novac. Samim tim, istraživanje je potvrdilo da kupci vinila su dosta strastveniji po pitanju muzike i češće idu na koncerte od ostatka populacije.

KOMENTARI:
Loading...