Kada nema trofeja, onda se treba pohvaliti onim što imaš na raspolaganju, a što koliko-toliko ide u tvoju korist.

Tako su se iz katalonskog kluba pohvalili činjenicom da su šestu godinu zaredom vodeći klub prema broju interakcija na društvenim mrežama.

Tim našeg Miralema Pjanića objavio je informacije prema kojima je u 2020. godini imao 1,6 milijardi interakcija na socijalnim mrežama, a iza Blaugrane su Liverpool i Manchester United sa 1,4 milijarde.

Sastav sa Nou Campa prvi je po broju pregleda na YouTubeu. Video snimci koje je Barcelona objavila na svom zvaničnom kanalu skupili su 230 miliona pregleda, a potom slijeci Liverpool sa 228 miliona, dok je na trećem mjesto Flamengo sa 225 miliona.

Barcelona je vodeća i na Instagramu, Twitteru i TikToku, dok na Facebooku zauzima treće mjesto (168 miliona). Ispred Katalonaca su Manchester United (251 milion) i Liverpool (302 miliona).

Na kraju vrijedi istaknuti da Barcelona poslije 17 utakmica zauzima treće mjesto u španskom prvenstvu sa 31 bodom, sedam manje od vodećeg Atletico Madrida, koji je odigrao 15 mečeva.