Tagovi su posebno dizajnirani privjesci namijenjeni navijačima, sadrže jedinstveni identifikacioni kod, i predstavljaju izraz vjernosti klubu.

– Ovom saradnjom FK Željezničar postaje jedan od prvih fudbalskih klubova na svijetu koji će kroz inovativni TheTag program staviti naglasak na ljubav i vjernost svojih stotine hiljada vjernih navijača širom svijeta. Također, ova saradnja će pružiti klubu s Grbavice još jedan alat za moderniziranje svog djelovanja koje se savršeno uklapa u već postojeće napore vezane za digitalnu transformaciju kluba – saopćili su iz Željezničar. 

Ideja i koncept privjeska su nastali u Štokholmu u saradnji sa kompanijom iz BiH – Ministry of Programming.

Tražeći novi i cool način da podrže omiljene timove i igrače, privjesak su osmislili sportski fanatici i njime omogućavaju navijačima da u digitalnom svijetu izraze konkretnu zahvalnost i podršku pojedinicima, timovima, brendovima i ciljevima.

Osim što stvara novi priliv prihoda za klub, privjesak omogućava navijačima da se zahvale partnerima, pokažu kako istinski podržavaju klub i budu direktno nagrađeni. Moguće ga je nositi kao narukvicu, privjesak oko vrata ili značku.

Fanovi su direktni sudionici virtuelnih događaja, učestvuju u stvaranju fame prije i poslije utakmice kao i targetiranom nagrađivanju najodanijih navijača.

Klub sa Grbavice je prvi u regionu koji je na ovaj način omogućio navijačima da iskažu svoju podršku time se dodatno modernizirajući, a sveukupno je ovaj čin važan za transformaciju kluba prema zahtjeva digitalnog doba.

– Svi mi u TheTagu gajimo duboku i posebnu vezu sa sportom i navijanjem generalno. Svima nam je poznat osjećaj koji nas preplavi kada pobijedi naš tim ili kada naš omiljeni igrač postigne pobjedonosni pogodak u posljednjim minutama meča. Također nam je poznat i poštujemo napor koji navijači ulažu kako bi prisustvovali, podržali i pratili svoje omiljene ekipe. Zahvaljujući poslovnom angažmanu, Bosna i Hercegovina, posebno Sarajevo, su postali specijalno mjesto za nas i tu smo već upoznali i razvili nove i važne odnose s nevjerovanim ljudima.

Upoznali i jednog od najvjernijih i najpredanijih navijača Želje, a tek ćemo ih upoznati još. On nam je ispričao neke nevjerovatne detalje o klubu i igračima i rekao nam je koliko su oni posebni, te nas je pozvao da dođemo i doživimo atmosferu na stadionu Grbavica. Njegova strast i vjera u Želju i navijače su nas ubijedili da ovaj tim ima ono što tražimo – zaista lojalne, predane i strastvene navijače. Prema tome, pravo je zadovoljstvo što je Željo jedan od naših prvih partnera i zaista nam je drago što ćemo u budućnosti biti na usluzi ovom klubu i ljudima koji ga strastveno podržavaju – izjavio je osnivač TheTaga Francisco Claret.

– FK Željezničar teži da u svemu bude prvi i najbolji. S obzirom na to u nastojanjima digitalne transformacije kluba i prilagođavanja poslovanja savremenom načinu rada, klub se odlučio na ovu vrstu saradnje s kompanijom TheTag na obostrano zadovoljstvo. Klubu je neizmjerno drago što je dio ove priče i što se projekat u potpunosti razvija u Bosni i Hercegovini.

Osim činjenice, da će FK Željezničar biti jedan od prvih klubova u svijetu koji kreće s ovim projektom, klubu je posebno drago što će i na ovaj način omogućiti vjernim navijačima da pokažu svoju odanost klubu i pružiti im mogućnost kao neraskidivom tkivu, da imaju priliku biti dio jedinstvene priče u Svijetu i da ostvaruju određene pogodnosti za koje do sada nisu imali prilike – poručili su iz FK Željezničar.

Od početka kampanje, veliki broj fanova kluba FK Željezničara su kupovinom osigurali svoj TheTag privjesak.

Za sve fanove iz Sarajeva koji su kupili svoj TheTag, preuzimanje istih će biti organizovano u subotu u zvaničnom Fan Shopu FK Željezničar u subotu, 22. maja 2021. godine, u vremenskom periodu od 10 do 16 sati. Fan Shop je na adresi Zvornička 27, u sklopu stadiona Grbavica.

– Ukoliko ste fan Željezničara, neovisno od toga gdje živite u svijetu, svoj TheTag privjesak možete naručiti na: fkzeljeznicar.thetag.app/ – saopćili su iz Želje.