Nissan je na bh. automobilskom tržištu u 2014. godini, uspio ostvariti značajno povećanje tržišnog udjela u segmentu putničkih automobila na 2,3 % (1,4 % u 2013. godini) uz isporuku ukupno 147 vozila, što je sjajan rezultat, uzme li se u obzir i stalni pad kompletnog tržišta novih automobila u našoj zemlji, koje se u godini iza nas zaustavilo na 6.383 prodata putnička automobila (6.465 u 2013.).

“Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima, naročito uzmemo li u obzir pad prodaje novih automobila u BiH. Nissan je, dakle, u uslovima loše ekonomske i tržišne situacije uspio povećati tržišni udio, a razlog za to su nekonvencionalni i maksimalno kvalitetni automobili, koji su očigledno pogodili ukus domaćih kupaca. U ovoj godini očekujemo nastavak dobrih rezultata, prvenstveno zahvaljujući obnovljenoj gami planetarno popularnih crossover modela, na čelu sa modelima novi Qashqai i novi X-Trail“ – izjavio je gospodin Branko Grković, komercijalni direktor Nissana za Bosnu i Hercegovinu.

Nissan svoj globalni uspjeh bazira na specifičnim crossover modelima, koji se suprotstavljaju tradicionalnom poimanju automobila. Čini se da i bh. kupci Nissana razmišljaju isto, jer je najprodavaniji Nissanov model u BiH u godini iza nas bio novi kompaktni crossover Qashqai, koji čini 56 posto ukupne prodaje Nissana u BiH.

Inače Nissan je u prošlog godini širom svijeta isporučio rekordnih 5.310.064 vozila, što predstavlja porast od 4,1 % u odnosu na prethodnu 2013. godinu. Naročit rast prodaje zabilježen je u Evropi, a najveće tržište je ono Velike Britanije.

KOMENTARI:
Loading...