S razvojem društvenih mreža poput Facebooka, Twittera, Instagrama… lako je pratiti trendove, ali i zaključiti koje je najbolje vrijeme za postavljanje sadržaja na njih.

Ako želite da, recimo, promijenite profilnu fotografiju na Facebooku ili postavite novi članak na vaš blog, evo malog vodiča za “uspješno predstavljanje na društvenim mrežama”

Facebook

Iako najveći broj ljudi objavljuje postove tokom radne nedjelje, najviše su primjećeni oni postovi koji se objave tokom vikenda. Najveću interakciju će izazvati sve vrste postova objavljenih u nedjelju od 9 do 13 sati.

Aktivnost korisnika na Facebooku svakodnevno raste nakon devet sati ujutru, a oni objavljeni između ponoći i jedan sat ujutru će se najviše puta pojaviti u pregledu novosti (newsfeedu) drugih korisnika.

Ako želite da privučete više pažnje i dobijete više lajkova, najbolje je da postujete u večernjim satima i tokom vikenda.

Twitter

Poput Facebooka, većina korisnika se na ovoj društvenoj mreži nalazi u nedelju. Tokom radnog dana, novi tvit će izazvati najviše pažnje ako je postavljen između 10 i 11 sati ujutro.

Najviše “ritvitova” će biti na objavama tempiranim u nedjelju.

Instagram

Najviše korisnika na Instagramu se nalazi ponedeljkom. Na Instagramu je svako vrijeme za postavljanje fotografija dobro, odnosno ne postoji vrijeme u kojem će one biti više ili manje primjećene. Najbolje vrijeme za objavu videa je od 21 sat do 8 sati ujutru.

Blog

Najviše ljudi čita blogove subotom u od 22 do 23 sata, pa je to i najbolje vrijeme za postavljanje novog sadržaja. Blogovi objavljeni u nedjelju će imati najviše šerova na društvenim mrežama. Najviše blogera objavljuje sadržaj utorkom i srijedom.

KOMENTARI:
Loading...