Twitter je juče objavio detalje o mogućim problemima sa dijeljenjem podataka. Prema navodima kompanije, moguće je da su sa oglašivačima podijeljeni korisnički podaci za koje Twitter nije imao dozvolu. Takođe, Twitter je možda nudio pretpostavke o uređajima koje korisnici upotrebljavaju, takođe bez njihove dozvole.

U blog objavi, Twitter je objasnio da ukoliko je korisnik kliknuo ili pregledao reklamu na jednoj od mobilnih aplikacija servisa, od maja 2018. godine, moguće je da je servis podijelio informacije o kodu zemlje iz koje korisnik dolazi. 

Takođe, od septembra prošle godine Twitter je prikazivao korisnicima reklame zasnovano na pretpostavkama o tome koji je uređaj korisnik upotrebljavao. Ovi podaci su ostali u Twitterovoj bazi, a onba gliča su ispravljena 5. avgusta. Twitter ističe da i dalje istražuje ko bi mogao biti pogođen ovim problemima.

Ovo nije prvi put da je Twitter na udaru zbog problema sa sigurnošću korisnika. Tokom maja, bag je doveo do toga da se slučajno skladište i dijele neke informacije o lokaciji na iOS-u. 

Takođe, kompanija je svojevremeno prodala pristup podacima istraživačima kompanije Global Science Research (GSR). Ovoga puta, ne radi se o curenju podataka koji mogu štetiti korisnicima, ali svakako ne idu u prilog reputaciji Twittera.

(Benchmark.rs)

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...