Način na koji se koristi mejl komunikacija se tokom godina mijenjao, pa je od komunikacije koja je podrazumevala razmjenu poruka “1 na 1” došao do inboxa koji okuplja sve – od newsletter mejlova, preko kupona za popuste prilikom kupovine, pa sve do spam i poruka koje niko ne čita.

Tako je inbox postao neuredan, a Yahoo Mail pokušava da to promijeni, i to uz pomoć aplikacije koja je nedavno ponovo oživjela.

Naime, aplikacija problemu neurednog inbox-a pristupa preko opcije “Views,” a sa kategorijama Deals, Travel, Subscriptions i Attachments koje mejlove klasifikuju prema temama koje sadrže. Tao opcija podseća na Gmail tabove, samo što Yahoo ide malo dalje, pa više podsjeća na ugašeni Google Inbox.

Tako, na primjer, u Subscriptions tabu korisnici mogu da vide mejlove koji su u vezi sa servisima na koje su pretplaćeni, te newsletter-e, a iz aplikacije mogu da se isključe sa bilo koje liste, i to samo preko jednog klika.

(Engadget)

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...