Donosimo vam drugi dio recenzije jako zanimljive simulacije vožnje Dirt 4, a prvi dio možete pročitati ovdje.

No, koliko god ponuda modova bila bogata i interesantna, Dirt 4 bi vas još više mogao impresionirati sa nekim drugim detaljima, poput npr. činjenice da ćete tokom igre upravljati vlastitim timom, što će podrazumijevati unajmljivanje novih automehaničara i PR-ovaca, od čijih vještina će ovisiti brzina popravke automobila između različitih dionica utrke, odnosno lista sponzora sa kojima možete sklopiti ugovore tokom narednih šampionata.

image
IGRICA DIRT 4

Tome dodajte i kvalitet samih voznih modela, koji su u slučaju arkadnog savršeno pristupačni i casual igračima (iako će u kasnijim stadijima igre zahtijevati solidne vještine za virtuelnim volanom, pogotovo kada vidite kakvi vas horori očekuju u noćnim ili utrkama na stazama prekrivenim maglom), ali i bogatu ponudu automobila i podloga na kojima ćete juriti u njima i dobićete zaista vrhunsku reli cjelinu.

image
IGRICA DIRT 4
image
IGRICA DIRT 4

Istina, na proceduralno generisanim stazama ćete nakon nekog vremena početi primjećivati elemente koji se ponavljaju, baš kao što ćete u jednom trenutku poželjeti i nešto bogatiju ponudu lokacija na kojima ćete voziti klasični reli (tu su tek Španija, Vels, Švedska, Australija i SAD), ali hej – ovako se imamo čemu nadati i radovati u Dirtu 5.

Bilo kako bilo, Codemastersi su sa Dirtom 4 još jednom dokazali da su majstori zanata – ne samo da su nam isporučili vrhunsku reli igru, već su je obogatili sa gomilom interesantnih detalja, uz to nam ponudivši dva odlična vozna modela u kojima će uživati kako ljubitelji simulacija, tako i igrači koji se sa vremena na vrijeme vole opustiti uz kakvu offroad arkadu, prenosi INFO.BA

Dodatne informacije o igri i mogućnostima vožnje možete pročitati na zvaničnoj stranici.