Prošlogodišnja odluka Fiata da kompaktnu limuzinu, koja se izrađuje u turskoj Bursi, nazove Tipo izazvala je nezadovoljstvo kod poklonika ove marke.

Jer, “fiatovci” znaju da je Tipo bio naziv za hatchback koji je krajem 80-ih godina prošlog stoljeća naišao na dobar prijem kupaca.

Lansiranjem hatchback verzije novog Tipa Fiat se vraća “korijenima” i proširuje Tipo-porodicu koju kompletira karavanska izvedba.

Zanimljivo da se novi Tipo proizvodi u Turskoj, u fabrici Tofaş u kojoj je originalni Tipo izrađivan sve do 2000. godine (u Italiji je proizvodnja ugašena još 1995.).

Dužinom od 4368 mm, Tipo hatchback je 16 cm kraći od limuzine sa kojom dijeli platformu i tehniku.

Prtljažnik zapremine 440 litara može se povećati obaranjem asimetričnog naslona zadnje klupe.

U serijsku sigurnosnu opremu spadaju, između ostalog, šest zračnih jastuka, ESP s kontrolom trakcije, ABS, dnevna svjetla, kontrola pristiska u gumama…

Bazni model donosi i ručni klima uređaj, električni servo-upravljač podesiv po visini i dubini, po visini podesivo vozačko sjedište, električno podesiva i grijana vanjska ogledala, centralno daljinsko zaključavanje, elektro-podizače prednjih stakala, TFT displej na centralnoj konzoli, MP3-audio sistem…

Kupci mogu birati između četiri motora: Početak ponude je atmosferski 1,4 litarski benzinac (95 KS), slijedi prisilno punjeni 1.4 T-Jet (120 KS), dok čast dizelaša brane 1.3 MultiJet (95 KS) i 1.6 MultiJet (120 KS).

KOMENTARI:
Loading...