Nekad popularna marka luksuznih limuzina mogla bi se uskoro vratiti na scenu.
Volga, simbol nekadašnjeg sistema počeo je nestajati još potkraj prošlog milenija, no zahvaljujući redizajniranom modelu i rebrendiranom Chrysleru Sebringu održao se sve do 2010. godine. Da bi ipak Volga mogla uskrsnuti dao je naslutiti Siegfried Wolf, šef Russian Machines Corporation  pod čijom je ingerencijom i GAZ.
No na velike i luksuzne limuzine može se zaboraviti. Jednostavno ne postoji nikakvo tržišno opravdanje sa stvaranjem takvog branda, pa će Volga ako uskrsne, biti zadužena za laka komercijalna vozila. Prema Wolfovim riječima prvi model bi mogao biti lako dostavno vozilo, “manji od GAZelle i poput VW Caddya”, a Volgino ime bi bilo garancija “pouzdanosti i izdržljivosti po konkurentnoj cijeni”.
Historija Volge započela je 1956. godine kada je GAZ napravio pravu revoluciju u sovjetskoj autoindustriji spojivši izuzetnu robusnost s luksuzom. GAZ-21 Volga je bila prva luksuzna limuzina, a ubrzo je postala omiljen izbor državnih zvaničnika. Proizvedeno je oko 640.000 primjeraka (s karavanom, GAZ-22), a izvozio se u 70-ak zemalja svijeta.
1970. godine lansirana je druga generacija modela pod imenom GAZ-24, koja je ostala u proizvodnji do 1992. godine. Svi dalji modeli nosili su kompliciranije oznake, a temeljili su se na GAZ-24. Zastarjeli koncept je u novom mileniju učinio model apsolutno neprivlačnim, pa je proizvodnja obustavljena 2008. godine.
KOMENTARI:
Loading...