20.1 C
Bosanska Krupa
Petak, 7 Avgusta, 2020

Opel promijenio logo, a da to skoro niko nije primjetio

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke.

Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizuelnom identitetu su svakako Volkswagen i BMW, a očekuje se kako će istim putem krenuti još nekoliko giganata, uključujući i korejskog.

Opel je pak taj posao odradio a da nikome nije skrenuo pažnju. Dogodilo se to na nedavno predstavljenoj novoj generaciji Mokke, atraktivnog SUV-a koji će prvi nositi najnovije izdanje njemačke munje.

Logo Blitz se kroz istoriju često mijenjao i modernizirao, a sada je osvježen novim proporcijama i novim detaljima. Legendarni amblem je tako sada dobio tanji prsten, a u donji dio je ugravirano ime marke. Također, po uzoru na ostale, minimiziran je 3D dojam, odnosno debljina amblema u izvedbi na automobilu. U Opelu kažu kako su smanjenjem prstena htjeli amblem učiniti elegantnijim, a munju dodatno istaknuti.

Današnji Opelov logo počeo se primjenjivati 1963. godine, a od tada je u nekoliko navrata moderniziran.

Prvi značajni redizajn dogodio se 1987. godine, a potom su se značajne promjene događale u novom mileniju, s posljednjim prije tri godine.

Dodaj komentar:
- Oglas -

Najnovije

Trump dao rok do 15. septembra da američke kompanije kupe TikTok

Američki predsjednik Donald Trump poručio je da, ukoliko nijedna američka kompanija ne kupi američki...

Ubacio je GoPro kameru u gumu i snimio šta se dešava tokom vožnje

Kako izgleda unutrašnjost automobilske gume tokom vožnje odlučio je snimiti jedan youtuber GoPro kamerom. Njegovu snimku je u manje od sedmicu dana pogledalo više...

Nova Octavia stigla u BiH

Škoda Octavia je najtraženiji automobil na našem tržištu, o čemu svjedoči činjenica da je već nekoliko godina najprodavaniji model u BiH. Škoda Octavia četvrte generacije...

Kriza prepolovila Toyotinu prodaju, tri modela je “drže na životu”

Toyotin profit umanjen je za 74 posto u drugom kvartalu pošto je pandemija virusa korona prepolovila prodaju automobila u odnosu na isti period prošle...

Povezani članci

Trump dao rok do 15. septembra da američke kompanije kupe TikTok

Američki predsjednik Donald Trump poručio je da, ukoliko nijedna američka kompanija ne kupi američki...

Ubacio je GoPro kameru u gumu i snimio šta se dešava tokom vožnje

Kako izgleda unutrašnjost automobilske gume tokom vožnje odlučio je snimiti jedan youtuber GoPro kamerom. Njegovu snimku je u manje od sedmicu dana pogledalo više...

Nova Octavia stigla u BiH

Škoda Octavia je najtraženiji automobil na našem tržištu, o čemu svjedoči činjenica da je već nekoliko godina najprodavaniji model u BiH. Škoda Octavia četvrte generacije...

Kriza prepolovila Toyotinu prodaju, tri modela je “drže na životu”

Toyotin profit umanjen je za 74 posto u drugom kvartalu pošto je pandemija virusa korona prepolovila prodaju automobila u odnosu na isti period prošle...