23.1 C
Bosanska Krupa
Ponedjeljak, 13 Jula, 2020

Niko ne želi kupiti Twitter

Salesforce je posljednja u nizu kompanija koja je procijenila kako nema baš prevelikog finansijskog smisla ulaziti u ovakav poslovni aranžman.

Sve do prije nekoliko dana špekuliralo se kako će kompanija Salesforce kupiti Twitter, navodno je sve trebalo biti i službeno potvrđeno 27. oktobra, ali dogodio se (ne)očekivani preokret. Čelni čovjek Salesforcea Marc Benioff izjavio je za Financial Times da se i oni povlače iz igre, čime je lista potencijalnih kupaca ove društvene mreže postala poprilično respektabilna, no na njihovu žalost samo kada je u pitanju odustajanje. Salesforce je samo posljednja u nizu kompanija koja je nakon detaljne analize procijenila kako nema baš prevelikog finansijskog smisla ulaziti u ovakav poslovni aranžman.

Google, Microsoft, Disney, Apple, Verizon, sve su to velikani koji su se više ili manje ozbiljno gurali u eter kao potencijalni kupci i spasitelji Twittera. Čak se u nekim suludim kombinacijama spominjalo da bi i Facebook mogao zagrabiti u krcatu kasu i izvući ponešto dolara da spasi Twitter, no u to niko nije povjerovao. Ono što ostaje nepobitna činjenica, Twitter je u ogromnim problemima, a nakon objave da je i Salesforce poručio “hvala, ali ne hvala”, objektivno je pitanje kakva će biti budućnost Twittera.

Dodaj komentar
- Oglas -

Najnovije

Napravio”zvijer” u garaži: Troši manje od tri litre i juri poput Porschea

Casey Putsch sebe naziva automobilskim dizajnerom, inženjerom, umjetnikom i profesionalnim vozačem, odnosno “renesansnim čovjekom modernog doba”. Činjenica je da mu mašte, a ni znanja...

Opel promijenio logo, a da to skoro niko nije primjetio

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke. Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizuelnom...

Opel promjenio logo, a da to skoro niko nije primjetio

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke. Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizuelnom...

Novi Golf bit će nemoguće ukrasti najčešće korištenom metodom krađe auta

U Njemačkoj je nova verzija popularnog automobila marke Golf testirana na najčešće pokušaje krađe. ADAC, njemački autoklub, testirao je Golf 8 u najčešćim situacijama krađe...

Povezani članci

Napravio”zvijer” u garaži: Troši manje od tri litre i juri poput Porschea

Casey Putsch sebe naziva automobilskim dizajnerom, inženjerom, umjetnikom i profesionalnim vozačem, odnosno “renesansnim čovjekom modernog doba”. Činjenica je da mu mašte, a ni znanja...

Opel promijenio logo, a da to skoro niko nije primjetio

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke. Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizuelnom...

Opel promjenio logo, a da to skoro niko nije primjetio

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke. Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizuelnom...

Novi Golf bit će nemoguće ukrasti najčešće korištenom metodom krađe auta

U Njemačkoj je nova verzija popularnog automobila marke Golf testirana na najčešće pokušaje krađe. ADAC, njemački autoklub, testirao je Golf 8 u najčešćim situacijama krađe...
Dodaj komentar