The leaf on the Apple symbol is tinted green at the Apple flagship store on 5th Ave in New York April 22, 2014. Employees and signage have been themed green to mark Earth Day. REUTERS/Brendan McDermid (UNITED STATES - Tags: ENVIRONMENT SCIENCE TECHNOLOGY) - RTR3M9SG

Jedno od “najvažnijih” slova na svijetu, ali i najprodavanije je ono malo “i”, koje se nalazi ispred Pada, Poda, Phonea, Maca…

iPod, iPhone, iPad iMac i slični proizvodi kompanije Apple su prepoznatljivi i zvučni zbog tog “i”, koje na neki način definiše brend.

Mnogi se pitaju šta znači, a konkretan odgovor nije ponuđen do danas, kada je Steve Jobs obznanio značenje i kako je došao do “i” ispred Phonea i ostalih proizvoda svjetskog glasa.

“Kompjuteri se najviše koriste za internet, a kada sam ja počinjao kompjuteri su se koristili i za marketing. Mi smo željeli kompjuter koji je jednostavan i brz”, kazao je Steve Jobs davno prije smrti.

Drugim riječima, Jobs je htio targetirati svoje kupce, i biti ličan sa njima, a slovo “i” mu je savršeno poslužilo jer kako kaže, ima više značenja.

“Internet, individualac, instrukcija, informacija, inspiracija”, kazao je nekoć Jobs, dodavši da “i” predstavlja još mnogo drugih pojmova, u zavisnosti od toga šta ljudi očekuju od njih.

Personalni kompjuter, kazivao je Jobs, stvoren je za internet, ali treba se koristiti i u edukativne svrhe. “Ljudi ovo jednostavno kupuju, i savršen je za sve ono što ljudi rade tokom dana”. 

Kompanija je slovo iskoristila da napravi brend. Softveri poput iToolsa, ili hardveri poput iPoda ili iPhonea bi bili totalno neprepoznatljivi, za razliku od kultnog Mac-a, čije je ime omaž Macintoshu.

S druge strane, ova kompanija u posljednje vrijeme umjesto “i” često stavlja Apple kao prefiks, odnosno ime kompanije. Apple TV, Apple Watch sada dolaze uz dobro poznati logo, što je drugi smjer firme u brendiranju svojih proizvoda.

KOMENTARI:
Loading...