​Časovi kodiranja postaće dio nastavnog programa u Luksemburgu od početka sljedeće školske godine, rekao je ministar obrazovanja Claude Meisch.

Istakao je da će svi učenici, u jednoj od najmanjih ali najbogatijih zemalja u Evropi, na taj način vrlo rano naučiti kako da kodiraju, a imaće i časove o računarskom razmišljanju. Računarsko razmišljanje je proces koji generalizuje rješenje za neodređene probleme, prenosi N1.

Otvoreni problemi podstiču potpune, smislene odgovore na osnovu više promjenljivih, koje zahtjevaju da koriste razlaganje, reprezentaciju podataka, uopštavanje i modeliranje algoritama koji se zasnivaju na računarskom razmišljanju.

Meisch je takođe rekao da su digitalne vještine “dvije noge s kojima će mladi morati da nauče da hodaju” u eri modernih tehnologija kako bi u kasnijoj fazi života bili mnogo spremniji i konkurentniji na tržištu rada.

Među prvim zemljama u svijetu koje su u nacionalni nastavni plan uvele kodiranje je i Finska u kojoj je od jeseni 2016. godine kodiranje postalo obavezna nastavna aktivnost koja počinje od prvog razreda.

 

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...