Namjera je Facebooka naučiti Messenger botove što volimo, kako bi lakše otkrili što nam treba te da nam može slati što bolje prilagođene reklame, piše The Next Web.

U početku firme i pojedinci neće moći sami slati svoje reklame korisnicima, ali to bi se kasnije trebalo promijeniti. Na temelju interesa krisnika botovi će ciljati samo one koje bi plasirani sadržaj stvarno mogao i zanimati.

Brendovi i pojedinci koji koriste Messenger chat botove odmah mogu početi sa slanjem reklama korisnicima koji su već koristili njihove usluge, a zatim i svim ostalim korisnicima Messenger aplikacije, koristeći alate ciljanog reklamiranja.

Reklame će sadržati reklamnu poruku, sliku i link do proizvoda koji se korisniku, tj. kupcu nudi.

Na primjer, ako sa prijateljima budete pričali o poklonu za rođendan za prijatelja i zadržite se na kravatama ili šeširima, u budućnosti ćete dobijati reklame u kojima će vam biti ponuđeni takvi proizvodi iz vaše neposredne blizine.

KOMENTARI:
Loading...