The Instagram logo is displayed on a tablet on December 20, 2012 in Paris. Instagram backed down on December 18, 2012 from a planned policy change that appeared to clear the way for the mobile photo sharing service to sell pictures without compensation, after users cried foul. Changes to the Instagram privacy policy and terms of service set to take effect January 16 had included wording that appeared to allow people's pictures to be used by advertisers at Instagram or Facebook worldwide, royalty-free. AFP PHOTO / LIONEL BONAVENTURE

Instagram se priprema lansirati novu opciju koja će korisnicima omogućiti da putem aplikacije rade rezervacije za različite usluge.

Korisnici Facebookove fotoaplikacije uskoro će moći rezervirati poslovne sastanke i termine za različite usluge pa će se tako ta društvena mreža transformirati u tržište.

Tako će se na primjer moći zakazati termin za kod frizera kada posjetite Instagram profil frizerskog salona, piše Bloomberg. Instagram također razmatra uvođenje dodatnih opcija.

“Kada netko zakaže termin to nije poput “likea” ili “followa”, to je stvarna radnja”, rekao je šef poslova u Instagramu, James Quarles.

Ova će funkcija Instagramu omogućiti da generira veću dobit, a Quarles dodaje da će i oglašivačima dati bolji uvid u to koliki utjecaj imaju njihovi profili.

Prema Quarlesu oko 8 milijuna biznisa ima Instagram profil, a 80 posto korisnika prati neku kompaniju.

KOMENTARI:
Loading...