Iako su Google proizvodi u najvećem dijelu besplatni za korisnike, korisnici u zamjenu kompaniji daju određeni dio svojih privatnih podataka. Ovi podaci se potom mogu koristiti u svrhe marketinga i oglašavanja, tako da ne predstavlja iznenađenje što viđamo sve više ciljanih reklama

Međutim, izgleda da je Google otišao i korak dalje kada je u pitanju praćenje korisnika, ali ovoga puta bez njihovog znanja. Prema izvještaju Financial Timesa, Brave browser je optužio Google da prati korisnike preko skrivenih veb stranica, preko kojih se uzimaju informacije o korisniku a potom se one koriste u marketinške svrhe.

Ove informacije je prvobitno otkrio Johnny Ryan – vođa politike privatnosti u Brave-u, koji je tajne veb stranice pronašao nakon što je vidio da se njegovi podaci o praćenju trguju na Authorized Buyers – Google-ovoj marketinškoj berzi. Nakon ovoga, otkrivene informacije su poslate regulatornim tijelima u Irskoj na istraživanje.

U odgovoru na ovo otkriće, predstavnik kompanije Google je istakao da kompanija ne isporučuje personalizovane reklame niti vrši aukcije ovakvog sadržaja bez korisnikove saglasnosti.

(Ubergizmo)

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...