Nakon to je Instagram, koji je u Facebook vlasništvu, u Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Japanu, Irskoj i Brazilu počeo sa sakrivanjem broja lajkova na objavama, danas je sa istom proksom započeo i Facebook.

Vlasnik korisničkog računa i dalje će vidjeti broj lajkova i reakcija na svom postu, ali ne i njegovi prijatelji. Cilj ograničavanja vidjivosti broja lajkova jeste učiniti Facebook mrežom na kojoj više neće biti važno ko ima više lajkova, odnosno ko je popularniji.

Facebook je ranije počeo testirati nove opcije na Android uređajima korisnika. Testove je prvo u aprilu provodio u Kanadi, a potom se do jula proširio na još šest zemalja. 

“Provodimo limitirane testove u kojima činimo da lajkovi, reakcije i pregledi postanu privatni širom Facebooka. Želimo vidjeti kakve su povratne reakcije korisnika kako bismo shvatili da li će ova promjena poboljšati njihovo iskustvo korištenja društvene mreže”, kazao je portparol Facebooka.

Ukoliko ova testiranja te uvođenje takozvane privatnosti lajkova na Facebooku u Australiji poboljšaju dobrobit ljudi bez ometanja njihovog korisničkog angažmana, nova opcija mogla bi se proširiti na više zemalja ili čak predstaviti Facebook korisnicima na čitavom svijetu, prenosi Balkanadroid.

Krajnji cilj Facebooka jeste učiniti da se ljudi osjećaju ugodno prilikom izražavanja stavova i mišljenja. Iz mreže ističu kako žele da se ljudi fokusiraju na kvalitet onoga što dijele te način na koji ih takvi sadržaji spajaju s ljudima koje to istinski zanima, a ne grupom onih koji samo podižu palac na sve što stignu.

قالب وردپرس

KOMENTARI:
Loading...