Laži i pretjerivanja koje stavljamo na svoje profile društvenih mreža stvaraju lažna sjećanja zbog kojih nam postaje teško razlučiti istinu od fikcije, prenosi Dnevnik.hr.

Do ovog zaključka došla su istraživanja kliničke psihologije, a ovoj opasnosti najpodložniji su mladi u dobi 18-24 godine.

Ljubomora na tuđe živote i uspjehe tjera nas da uljepšavamo događaje u svom životu koje dijelimo putem društvenih mreža zbog čega počinjemo vjerovati u te naše izmišljene događaje kao što su uspjeh na poslu ili na ljubavnom polju.

30 posto ispitanika priznalo je kako u stvarnom životu ne mogu ispuniti ono kako su se prikazali na društvenim mrežama, piše Mirror.

Voditelj studije dr. Richard Sherry kaže kako je shvatljivo da želimo pokazati svijetu svoje najbolje lice, ali upozorava da takve objave na društvenim mrežama može iskriviti granicu između naših pravih sjećanja na neke događaje iz našeg života i sjećanja koja su samo konstrukcija nastala na uljepšavanju događaja putem društvenih mreža.

KOMENTARI:
Loading...