Društvene mreže za čitanje vijesti u svijetu koristi 50 posto publike, a najveći porast ovakvog načina informisanja biljeleži se u Sjedinjenim Američkim Državama (51 posto) i Velikoj Britaniji (41 posto). U većini evropskih zemalja bilježi se pad informisanja građana putem društvenih mreža.

Na Samitu globalne mreže urednika (GEN samit) u Beču, održanom prošle sedmice, predstavljen je izvještaj Reutersovog instituta za 2017. godinu, koji je obuhvatio 70 hiljada ispitanika u 36 država na pet kontinenata.

Izvještaj pokazuje da je najčešći izvor informisanja internet uključujući i društvene mreže, potom slijedi televizija, pa društvene mreže, dok je broj ljudi koji prati vijesti putem tradicionalnih medija na veoma niskom nivou, odnosno po ispod deset posto.

Facebook je i dalje dominantan način informisanja, koji koristi 70 posto publike ovakvog vida umrežavanja na internetu. Slijedi YouTube sa 61 posto, Instagram sa 24 posto, Twitter sa 20 posto i Linkedin sa 14 posto.

Istraživanje kazuje da je povjerenje u vijesti i društvene mreže nisko i da su konzumenti vijesti sve više zavisni od pametnih telefona.

Posmatrajući po godinama starosti, internet je dominatan za sve kategorije od 18 do 44 godina, dok je jedino među populacijom od 45 godina televizija i dalje u blagoj prednosti. Putem štampe se u svijetu informiše ukupno manje od 10 posto ljudi, a najveći procenat je među starijima od 55 godina (11 posto).

KOMENTARI:
Loading...