Pomalo nezgrapni 3008 bi u novom izdanju lako mogao postati najpopularniji Peugeotov model.

Novo izdanje 3008-ice cilja na sve brojniju klijentelu opčinjenu crossoverima, a koji su od francuskih brandova dosad redovno zazirali. Ubuduće bi pak Peugeot mogao postati obavezna stanica, i to zbog modela 3008 koja atraktivnim dizajnom dolazi u prvi plan.

Podjednako zanimljiv izvana i iznutra, novi 3008 jasno otkriva aspiracije u segmentu gdje stoluju modeli poput Nissanovog Qashqaija. Čak štaviše, račune žele pomrsiti i u premium segmentu, a u tome bi od velike pomoći mogao biti i-Cockpit.

peugeot-3008-2 peugeot-3008-1

Osvijetljen ambijentalnom rasvjetom 3008 donosi 12,3-inčni digitalni zaslon za vozača i 8-inčni kao dio infotainment sistema na centralnoj poziciji. S druge strane gotovo 4,5 metara dugački novitet zahvaljujući novoj EMP2 platformi teži i do 100 kg manje od prethodnika, a ima i 80 mm veći razmak između osovina.

Svi kojima se dosadašnji model činio premali iznutra moraju znati da je nova generacija osjetno prostranija, a i prtljažnik je narastao za čak 90 litara (520 l).

Na spisku dostupnih motora nalaze se dva benzinca i četiri dizelaša, svi opremljeni turbom. Početak ponude čini 1.2 PureTech sa 130 KS, a slijedi ga poznati 1.6 THP snažan 165 KS. Ponuda dizelaša kreće od 1.6 BlueHDI motora sa 100 i 120 KS, dok u gornjem domu stoluje 2.0 dizelaš dostupan u izvedbama sa 150 i 180 KS. Kupci top izvedbi mogu računati na šest-stupanjski automatski mjenjač.

I jedna posebnost za kraj. Opcijski će se nuditi električni skuter, odnosno bicikl, koji se savršeno uklapa u gabarite prtljažnika. Nadalje, tokom vožnje automobil ima mogućnost punjenja baterija.

Službena premijera nove 3008-ice zakazana je za septembar i pariški salon, dok se prve isporuke očekuju do kraja godine.

KOMENTARI:
Loading...