Ishrana bazirana na bundevi pogodna je za jesenje mjesece, jer ove namirnice ima u izobilju. Na ovoj dijeti za dvije nedjelje izgubićete od šest do osam kilograma.

Osim što je dobra za mršavljenje, ova biljka čisti tijelo i podmlađuje kožu, a sadrži i vitamin K, koji reguliše gustinu krvi, i vitamin T koji ubrzava metabolizam, i koji se rijetko mogu naći u ostalim vrstama povrća.

Stručnjaci preporučuju bundevu kao idealnu namirnicu za držanje dijete jer sadrži veliki broj minerala, kao što su kalijum, kalcijum, željezo, cink, zatim bogata je masnoćama i proteinima kao i vitaminima B, C, E, A.

Za vrijeme dijete važno je da svaki od tri obrok uzimate tačno na vrijeme. Preporučuju se uzimanje raznih supa i čorbi koje osim bundeve sadrže i dosta različitog povrća. Ukoliko ogladnite između obroka za užinu možete da pojedete voće po izboru, ili popijete šolju nezaslađenog čaja ili kafe, prenose NN.

Kako bi efekat dijete bio što bolji savjetuje se svakodnevna šetnja u trajanju od trideset minuta.

Primjer jelovnika

Prvi dan

Doručak: bundeva sa šargarepom i sokom od limuna ili kaša od bundeve sa dodatkom žitarica po izboru

Ručak: supa od povrća sa bundevom

Večera: bundeva pečena u rerni

Drugi dan

Doručak: kaša od bundeve i salata od povrća

Ručak: pasirana bundeva, supa od povrća

Večera: voće po izboru

Treći dan

Doručak: kaša od bundeve, salata od povrća

Ručak: supa od povrća

Večera: dva parčeta tosta i salata od bundeve sa ananasom

Četvrti dan

Doručak: kaša od bundeve, salata od povrća

Ručak: supa od povrća i dinstana slatka paprika

Večera: bundeva sa povrćem i pečurkama

KOMENTARI:
Loading...