epa04329806 (FILE) A long-exposure file photo dated 10 January 2011 of a shopping cart pushed through a supermarket in Muelheim Ruhr, Germany. German consumer confidence is set to climb to a seven-and-a-half year high next month as households in Europe's biggest economy shrug off worries about global tensions in the Middle East and Ukraine, a survey released 25 July 2014 showed. Expectations for rising wages will help to drive consumer confidence to a higher-than-forecast 9 points in August from a July reading of 8.9 points, the Nuremberg-based GfK research group said in releasing its forward-looking indicator. Analysts had expected the GfK indicator would hold steady at the July level. 'Despite the escalation in the situations in Israel and Ukraine, German consumers continue to be exceedingly optimistic this summer,' the GfK said. Based on a survey of about 2,000 households, the August reading represents the indicator's highest level since December 2006. EPA/JULIAN STRATENSCHULTE

Jeste li se ikada zapitali, dok ste kupovali u supermarketu, zašto su banane uvijek pod šifrom ‘1’. Čime je baš ovo tropsko voće zaslužilo privilegiju da gotovo na svakoj samoposlužnoj vagi drži prvu poziciju?

Vjerojatno se to niste nikada zapitali, no zato su tu marljivi čitatelji tportala koji redovito predlažu teme egzotične kao i voće kojem smo se posvetili ovom prilikom.

Nije tajna da su banane oduvijek bile među pet najprodavanijih proizvoda u svakom dućanu. Kako u najvećim hipermarketima tako i u lokalnim prodavnicama. Banane uvijek prođu, neovisno o cijeni, godišnjem dobu i lokaciji trgovine.

Praktično je, dakle, proizvod koji se najbolje prodaje označiti šifrom 1 (jedan). Osim toga, objasnili su iz jedne od najvećih trgovačkih kompanija, visoko pozicioniranje banana u odnosu na drugo voće i povrće ima veze i s abecedom.

Iako su avokado, ananas, artičoka ili aronija po abecednom redu prije banana, one su zbog velike potražnje, ali i velike zarade koju donose trgovcima dobile mjesto broj 1. Doduše, ne baš u svim trgovinama kao što je to primijetio naš čitatelj, ali i velika većina je dovoljna.

Banana je, inače, četvrta biljka u svijetu koja se koristi za prehranu. Godišnje se više pojede samo riže, pšenice i kukuruza. Svaka četvrta banana u svijetu uzgoji se u Indiji (koja je i vodeći svjetski proizvođač banana), a po deset posto svjetske proizvodnje drže Kina, Filipini i Indonezija.

Osim banana, u top pet artikala u skoro svim trgovinama ulaze i hljeb, meso (svih vrsta), mlijeko i Coca Cola, piše tportal.hr.

KOMENTARI:
Loading...