Nekada ne možete spavati, a nije vam jasno zašto. Osim “standardnog” stresa koji muči gotovo svakog, po noći se možda vrtite u krevetu zbog toga što u spavaćoj sobi imate stvari koje nikako ne biste smjeli imati.

Laptop, kompjuter, mobitel, tablet… sigurno držite u spavaćoj sobi, ali ne biste smjeli. Svi ti uređaji isijavaju plavu svjetlost koja vas po danu drži budnima i prisutnima, ali po noći vam remeti prirodni ciklus spavanja. Znanstvenici preporučuju da izbjegavate bilo kakve ekrane dva do tri sata prije spavanja. Ako ništa, barem pokušajte ostaviti većinu uređaja izvan sobe.

Je li nered u spavaćoj sobi kriv za loš san? Mnogi kažu da jeste. Kada legnete u krevet, a oko vas je hrpa odjeće, stvari i nepročitanih knjiga, vaš se um neće moći u potpunosti opustiti. Stoga, napravite tačno ono što vam je majka uvijek govorila i pospremite sobu.

U krevetu možete čitati, ali ne i raditi. Spavaća soba mora biti povezana s opuštanjem i spavanjem te mora biti mjesto gdje ćete izbjegavati bilo kakve stresne radnje. Prvi korak ka održavanju ravnoteže između privatnog i poslovnog života je da iz spavaće sobe izbacite radni sto.

Istraživanja su pokazala da sređivanje posla u krevetu i blizu njega oslabljuje asocijaciju koju imate sa spavaćom sobom, a to je spavanje.

Veliko je uživanje probuditi se na slobodan dan i pojesti obilan doručak u krevetu. Ali, trebali biste razmišljati o tome šta sve mrvice, koje kasnije ostanu na krevetu, privlače. Isključivo zbog higijenskih razloga, hranu biste trebali držati podalje od spavaće sobe.

KOMENTARI:
Loading...